Третього грудневого вікенду на більшості європейських територій продовжували діяти карантинні обмеження. З аналізованих нами країн кінотеатри працювали лише в Росії, Іспанії та Україні, а у Великобританії і Словаччині - частково. Безумовним лідером європейського кінопрокату став американо-британсько-іспанський блокбастер «Диво-жінка 1984». Касові збори з його виходом у прокат збільшилися в усіх (за винятком Словаччини) країнах, де кінотеатри відкриті для глядачів.
Нагадаємо, Євротоп - це щотижневий огляд шести найбільших європейських кінотеатральних ринків (Великобританія, Франція, Німеччина, Росія, Іспанія й Італія) з погляду їхніх сумарних бокс-офісів, а також огляд кінотеатральної ситуації на ринках України та сусідів із Центральної і Східної Європи (в Польщі, Чехії, Угорщині, Словаччині й Литві). Особливу увагу ми приділяємо стрічкам локального виробництва та їхньому успіхові на тлі американського масового кіно.
В умовах кінотеатрального локдауну на більшій частині Європи лідером за сумарними касовими зборами вже традиційно стала Росія. За третій вікенд грудня місцеві кінотеатри продали квитків на $3,92 млн, що більше за показники попереднього тижня на 44,1%. На вершині кінопрокатного рейтингу підзвітними вихідними знову опинилася пригодницька мелодрама російського виробництва «Серебряные коньки», що на другому тижні прокату зібрала близько $957 тис. На другому рядку рейтингу найкасовіших релізів тижня розмістилася прем'єрна комедія російського виробництва «Обратная связь» із бокс-офісом $908 тис. До трійки лідерів також увійшла американська дебютна анімація «Сімейка Крудсів: Нова ера» (The Croods: A New Age), допрем'єрні покази якої принесли російським кінотеатрам $793 тис. Четверте місце посіла прем'єрна російська комедія «Реальные пацаны против зомби», що вторгувала $662 тис. Іще один свіжачок російського виробництва - комедія «Самый Новый Год!» - зібрав $62 тис., розмістившись на восьмому рядку. А дебютна сімейна стрічка «Про Лёлю и Миньку» заробила свого першого вікенду $5,5 тис., що відповідає 22-му місцю.
Кінотеатри Іспанії третього грудневого вікенду вторгували від продажу квитків майже $2,43 млн, що на 95,7% більше за показники попереднього тижня. Тут кінопрокат очолив прем'єрний фентезі-бойовик копродукції США, Великобританії та Іспанії «Диво-жінка 1984» (Wonder Woman 1984) з бокс-офісом $1,15 млн. Другим за сумарними касовими зборами за вихідні став дебютний іспанський кримінальний бойовик «Висотка» (Hasta el cielo) з касою $427 тис. Трійку лідерів доповнило драмеді американського виробництва «Війна з дідусем» (The War with Grandpa), що зібрало $227 тис. На сьомій позиції розмістилося прем'єрне іспанське драмеді «Незручність» (El Inconveniente) із виторгом $52 тис. А дебютний дитячий мюзикл локального виробництва Pica Pica Musical Especial Navidad зібрав трохи понад $21 тис., опинившись на дванадцятому рядку чарта. Ще один дебютний реліз іспанського виробництва - драма «Онс» (Ons) - заробив $7,6 тис., що відповідає дев'ятнадцятій позиції.
На верхньому рядку кінопрокатного чарта Великобританії третіми зимовими вихідними розмістився дебютний прем'єрний фентезі-бойовик американо-британсько-іспанського виробництва «Диво-жінка 1984», що вторгував $1,145 млн. Другим за касовими зборами став ререліз американської дитячої комедії 2003 року «Ельф» (Elf) із показником $113 тис. Американська комедія 1999 року «Сам удома» (Home Alone), зібравши $76 тис., вийшла на третє місце. Четвертий рядок рейтингу посіла прем'єрна копродукція Великобританії та США «Пітер Пен і Аліса в країні чудес» (Come Away) із бокс-офісом $58 тис. Загалом британські кіноглядачі витратили на придбання квитків майже $1,63 млн, що більше за аналогічний показник попереднього вікенду на 101%.
Третього вікенду грудня кінотеатри України наростили виторг від реалізації квитків на 69,4% - до $499 тис. (нагадаємо, за два тижні до цього в країні припинив діяти карантин вихідного дня, який закрив кінотеатри в суботу й неділю). Український кінопрокат очолив прем'єрний фентезі-бойовик копродукції США, Великобританії та Іспанії «Диво-жінка 1984», що зібрав $412 тис. На другому рядку розмістилася кримінальна комедія американського виробництва «Афера по-голлівудськи» (The Comeback Trail) з касою $25,5 тис. Третім за сумарними касовими зборами стало британсько-американське фентезі «Пітер Пен і Аліса в країні чудес» із показником $20,6 тис. Також підзвітними вихідними відбулася прем'єра української фентезі-казки «Казка старого мельника», яка з результатом $19,6 тис. розташувалась на четвертому рядку рейтингу найкасовіших релізів тижня.
Аналізованими вихідними кіноглядачі Словаччини витратили на придбання квитків $41,7 тис., що на 6,6% менше проти попереднього вікенду. Лідером словацького кінопрокату стала прем'єрна «Диво-жінка 1984», яка вторгувала $30,5 тис. На другому рядку розмістилася дебютна чеська комедія «Матері» (Matky) з касою $3,3 тис. Третє місце посіла німецька романтична комедія «Нічне життя» (Nightlife) зі зборами $2,9 тис.
Євротоп 17-20 грудня 2020 року
№ |
Територія |
Збори фільмів у прокаті за вікенд, $ |
Кількість днів вікенду |
Зміна зборів відносно минулого вікенду |
Лідер вікенду |
1 |
Росія |
3 918 689 |
4 |
+44,1% |
Серебряные коньки |
2 |
Іспанія |
2 425 561 |
3 |
+95,7% |
Диво-жінка 1984 Wonder Woman 1984 |
3 |
Великобританія |
1 627 510 |
3 |
+100,9% |
Диво-жінка 1984 Wonder Woman 1984 |
4 |
Україна |
498 649 |
4 |
+69,4% |
Диво-жінка 1984 Wonder Woman 1984 |
5 |
Словаччина |
41 699 |
3 |
-6,6% |
Диво-жінка 1984 Wonder Woman 1984 |
|
Польща |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Угорщина |
0 |
4 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Литва |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Франція |
0 |
5 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Німеччина |
0 |
4 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Італія |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Чехія |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
За даними: boxofficemojo.com, kinometro.ru, taquillaespana.es