Всі ми звикли дивитися серіали на стрімінгових сервісах. Однак давайте будемо чесними – в соцмережах ми проводимо часу більше, ніж за переглядом кіно. І виробники контенту вирішили цим скористатися – запустити серіали на нових платформах.
Так, наприклад, продюсер Тимур Бекмамбетов випустив серіал для Snapchat.
Стрічка Dead of Night знята в вертикальному форматі. Вона заснована на однойменній книзі і розповідає про дівчину, яка потрапила в зомбі-апокаліпсис. Всього в ньому десять серій по 4-5 хвилин, прем'єра першої з них відбулася 16 вересня. Фільм знятий в розробленому самим Бекмамбетовим форматі screenlife – всі події глядачі бачать з екрану телефону головної героїні.
А зірка фільму «Вовк з Уолт-Стріт» Джона Хілл зняв серіал для іншої платформи – Instagram. Подивитися його можна на IGTV.
Стрічка Un-filtered («Без фільтра») також створена в вертикальному форматі і присвячена підлітковому буллінгу.
«Я намагався дати молодим людям можливість бути вислуханим і почутими. Я б хотів, щоб така платформа, на якій можна поділитися своїм досвідом і своїми труднощами, існувала, коли я ріс. Сподіваюся, це спонукає молодь ділитися їхніми історіями, почуттями і не відчувати себе такими самотніми», - говорить Хілл.
У кожному з чотирьох епізодів серіалу молоді люди у віці від 13 до 25 років розповідають свої історії про знущання, при цьому серіал зачіпає не тільки проблему цькування в реальному житті, але і в інтернеті. У проекті взяли участь як жертви буллінгу, так і ті, хто сам знущався над кимось в минулому.
До речі, на цьому тижні саме про такий тренд - серіали про проблеми підлітків - розповідала керівник компанії The Wit Вірджинія Муслер. Під час цієї ж лекції на KYIV MEDIA WEEK вона підкреслила, що серіали все більше і більше дивляться на стрімінгових платформах. Як бачите, посперечатися з цим складно. А про інші серіальні тренди від Вірджинії ми розповімо вам трохи пізніше.