Півтора року перше українське медіа про рекламу Reklamaster.com, засноване ще 2000 року, готувалося до ребрендингу, і нарешті це сталося: видання перетворилося на медіа про креативні індустрії України та світу під назвою CreativityUA. Втім, для постійних читачів сайту ця зміна не буде болісною: починаючи з 2012 року видання створювало матеріали про глобальний ринок креативних індустрій, тренди у сфері креативних комунікацій, бізнесу, технологій. А 2015-го додалися розділи про культуру, розвиток і вдосконалення творчих та професійних навичок.
Оновлене видання розповідатиме історії про креаторів, їх ідеї та проєкти, а також досліджуватиме процес створення ідей: від пошуку інсайту до реалізації.
«Ми вважаємо, що креатив сьогодні - про пошук оригінальних рішень абсолютно у всіх сферах життя, а креативність притаманна представникам усіх індустрій: від реклами до IT, від дизайну до науки, від культури до спорту. Тому в CreativityUA ми досліджуватимемо поняття креативності з точки зору явища, процесу, характерної риси чи професійної здібності людини, глобального тренду, способу вирішення бізнес-задачі чи впливу на розвиток суспільства. А також - з точки зору креатора як людини, яка створює ідеї, що вирішують проблеми та рухають світ уперед», - коментує шеф-редактор CreativityUA Марина Корчака.
CreativityUA позиціонується як медіа не тільки про та для креаторів, але й для споживачів креативного продукту, представників всіх креативних індустрій і тих, хто бере активну участь у культурному житті країни. Корисні матеріали на creativity.ua знайдуть і студенти та молоді спеціалісти, які тільки починають свій кар’єрний шлях у креативних індустріях.
«Креатором є не тільки художник, дизайнер або рекламіст, який шукає нові художні форми або створює дотепні рекламні кампанії, але й науковець, який робить відкриття. Не тільки копірайтер або сценарист, який наповнює змістом комбінації слів, але й айтішник, який пише нову програму для трекінгу життєво важливих показників. Наші читачі - це також люди, яким не подобається, що креатив не сприймається як серйозна професія; це люди, які, можливо, не сприймають креатив серйозно, тому що не розуміють, що теж ним займаються; це люди, які розуміють, що креатив - це не тільки про рекламну індустрію; це люди, які створюють, впливають, змінюють, рухають світ уперед.
Ми хочемо стати майданчиком для обміну досягненнями і досвідом у сфері креативних індустрій, а також джерелом корисної інформації та натхнення для будь-якого креатора, незалежно від сфери його діяльності», – продовжує Марина.
CreativityUA – це офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний медіапартнер Представництва Cannes Lions в Україні та заходів в рамках Днів Креативності в Україні. Серед проєктів Асоціації: конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions, Creative Challenge, Форум Креативних Індустрій, «Шедеври Cannes Lions» та інші. Всі проекти Асоціації Креативних Індустрій об’єднує спільна мета - розвиток креативних та інтелектуальних галузей в Україні.
«CreativityUA - не лише майданчик для промоції українського креативного досвіду та інформаційної підтримки українського креатора, це - платформа можливостей. Так само, як і всі інші з наших проектів. Протягом року ми підтримуємо різноманітні професійні заходи, конкурси та освітні проекти, які проходять у рамках Днів Креативності (організовуються Асоціацією Креативних Індустрій,
представництвом Cannes Lions в Україні та партнерами Асоціації). Ми прагнемо надихати та розвивати читачів для створення ще більшої кількості якісного креативного продукту, про який можна з гордістю розповідати українській і міжнародній аудиторіям креаторів та бізнесу через CreativityUA, – коментує
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління Асоціації Креативних Індустрій, продюсер Днів Креативності в Україні. – Це не черговий інформаційний ресурс, не просто дайджест новин чи збірник аналітики. Це засіб культурної дипломатії, який ми створюємо та формуємо всі разом: ньюзмейкери, креатори та читачі».