The New York Times розробила власний маркетинговий інструмент, який дозволить таргетувати рекламу на потенційних передплатників, не використовуючи їхню історію браузера. Раніше видання використовувало відстежуючі пікселі Facebook та Twitter, щоб дізнаватись історію запитів людини.
Новий інструмент отримав назву TAFI (Twitter and Facebook Interface). За допомогою машинного навчання він визначає інтереси користувача, які матеріали він вподобав у Facebook або на кого підписаний у Twitter, і на основі отриманої інформації рекламує читачу цю чи іншу статтю.
Інструмент також допоможе Times зберегти гроші, адже газета не платитиме соціальним мережам та стороннім компаніям за їхні технології. Головний дослідник даних Кріс Віггінс зазначає, що компанія вже зекономила 6% маркетингового бюджету.
«Ми зменшили вартість за рекламу удвічі, порівнюючи зі стандартним способом залучення підписників. Наші гроші використовуються більш ефективно», - додав Віггінс.
Повідомляється, що The New York Times досі користується відстежуючими пікселями Facebook та Twitter на деяких маркетингових сторінках, але планує у подальшому повністю перейти на власний інструмент. У майбутньому команда дослідників планує розширити дію TAFI на роботу інших платформ, наприклад, пошуку Google, Reddit та Snapchat.