Поки Apple працює над окулярами доповненої реальності, американський стартап IRL Labs розробив окуляри, які блокують зовнішню цифрову рекламу та телевізори. На думку розробників, у мегаполісах аж зовсім багато бігбордів та дратівливої реклами, тож їхній девайс допоможе людям прибрати зайвий інформаційний шум.
Окуляри працюють на основі горизонтально поляризованих фільтрів. Вони прибирають вертикально поляризоване світло LCD-моніторів, і через це здається, що екран стає чорним, ніби вимкненим. Команда зізнається, що ідея не власна - її запозичили у фантастичному фільмі «Вони живуть», де окуляри могли заблокували будь-яку рекламу.
Наразі IRL Glasses доступні в бета-версії. Вони сумісні з більшістю телевізорів (LCD/LED) та деякими комп'ютерами (LCD/LED), але ще не блокують смартфони чи OLED-екрани. На лінзи нанесено покриття TAC 1.1, Cat 3, UV 400 - тобто окуляри не тільки блокують екрани, але і захищають від ультрафіолетового випромінювання, як звичайні сонцезахисні.
У жовтні 2018 року IRL Labs запустила кампанію на Kickstarter і за пару днів зібрала $70 тис. (хоча планувала $25 тис.). На платформі окуляри коштували $49, але розробникик кажуть, що рітейл-ціна після запуску підніметься до $79.