Discovery багато років показує своїм глядачам цікаві місця по всьому світу. Тепер компанія хоче відвести їх до рубежів, виміряти які не може навіть Nielsen.
Холдинг на чолі з генеральним директором Девідом Заслав'я планує «узяти на себе певні ризики» і створити нові методи вимірювання аудиторії, відмінні від тих, які використовувалася в минулому для оцінки медіаможливостей. Джерело, знайоме з питанням, повідомило, що це пов'язано з тим, що Discovery найближчим часом планує вийти на ринок «з невиміреними мережами».
Питання про розробку власної системи виникло ще й тому, що компанія Nielsen, контракт з якою у Discovery добігає кінця, незважаючи на всю свою просунутість у галузі вимірювання аудиторії, не може допомогти оцінити рейтинги SVOD-контенту, який передається на мобільні пристрої та ПК. Також до недоліків можна віднести і те, що під вимір потрапляють тільки глядачі однієї конкретної країни (у випадку Discovery - США).
Discovery ж активно розробляє закордонні ринки. Компанія вже презентувала Food Network Kitchen - сервіс відео на основі передплати, який включає 25 щотижневих інтерактивних програм приготування їжі. У планах - надання послуги потокового відео за кордоном на основі міжнародної угоди з Професійною асоціацією гольфістів на $2 млрд. Також в останні роки Discovery приділяє багато уваги своїм закордонним активам, в числі яких Eurosport. Європейська спортивна мережа здатна отримати міжнародні права на деякі спортивні заходи, популярні в США, включаючи Олімпійські ігри.
Багато американських медіакомпаній, які охоплюють цифрову потокову передачу, шукають нові способи вимірювання аудиторії. Наприклад, Nexstar Media, найбільший в країні власник телеканалів, заявив у понеділок, що має намір відмовитися від використання традиційних телерейтингів як основи для рекламних угод. Замість цього Nexstar має намір використовувати дані служби Comscore для табулювання «вражень» глядача від різних видів поведінки при перегляді.
Але чи зможе Discovery обійтися без даних Nielsen - спірне питання, оскільки мільйонні контракти на рекламу засновані на вимірах, проведених саме цією компанією. Ситуація, коли великий клієнт хоче піти від Nielsen напередодні закінчення контракту, вже траплялася в історії компанії. Вимірювальний гігант зіткнувся з аналогічною проблемою в 2018 році, коли CBS пригрозила відмовитися від послуг Nielsen. Перемовини про продовження співпраці тривали близько двох тижнів, але сторони все ж дійшли згоди та підписали новий контракт.
У Nielsen вважають Discovery Networks цінним і надійним клієнтом, тому зберігають надію на те, що компанії зможуть досягти взаємовигідної угоди. І готові надати нові можливості: в останні роки була проведена робота над тим, щоб почати рахувати глядачів, які дивляться телевізор, по-новому. Nielsen бере участь в проекті Open AP з оцінювання споживачів у консорціумі з Fox Networks Group, Viacom, Turner, NBCUniversal і Univision. Мета проекту - допомогти рекламодавцям виміряти певні специфічні види аудиторії. Наприклад, мережа ESPN працювала з Nielsen для підрахунку глядачів, які дивляться її спортивні події в барах і готелях - місцях, які раніше було важко виміряти кількісно.
Чи буде цього достатньо для продовження контракту - поки невідомо.