У четвер Twitter оприлюднила дані про результати третього фінансового кварталу, і вони не порадували інвесторів та акціонерів. Замість обіцяного прибутку у $874 млн компанія отримала лише $ 823,7 млн. Це призвело до падіння акцій більш, ніж на 20%.
У компанії загальне зменшення показників пояснюють тим, що платформа недоотримала доходи від реклами на суму $54 млн. Це пов'язуєть із виявленням помилок у системі просування мобільних додатків. Вони вплинули на здатність компанії орієнтуватися на рекламу і обмінюватися даними з партнерами по оцінці та рекламодавцями.
Серед неполадок - передача даних рекламодавцям, навіть якщо користувач відповів відмовою в запиті, який Twitter обов'язково робить, перш ніж надати інформацію про тип пристрою користувачів, підключення Wi-Fi та операційну систему. Коли в компанії виявили, що дані, незалежно від відповіді, все одно надходять третім компаніям, вони повністю відключили функцію передачі інформації. Відмінне рішення для користувачів, але погане для бізнесу.
Також в компанії визнали, що раніше у користувачів Twitter з більшою популярністю існував привілей - вони бачили менше реклами. Це було зроблено для того, щоб користувачі з великою кількістю читачів отримували кращий досвід перебування на платформі і залишалися на ній й надалі.
Але тепер в Twitter змінили підхід до відображення реклами, і всі будуть бачити однаковий її обсяг. Деякі користувачі Twitter вже помітили зрушення. Протягом декількох тижнів популярні користувачі активно скаржилися на збільшення кількості оголошень і банерів.
Загалом, тепер в Twitter усі рівні, а рекламодавці отримали можливість демонструвати свої товари і послуги більш забезпеченим клієнтам. що, в свою чергу, може допомогти платформі виправити ситуацію з отриманням прибутку від реклами в наступному кварталі.