Компанія Reach, власник британських таблоїдів Daily Mirror та Daily Express, оголосила, що хоче впровадити технологію, яка допоможе скоротити об'єм реклами, що не монетизується.
Як відомо, багато брендів використовують brand safety - захист компаній та їхніх рекламних матеріалів від несприятливого інформаційного оточення. Для забезпечення цього у агентств є довгі «чорні» списки. У них часто вказано контент з віковими обмеженнями, згадка наркотиків, алкоголю та небезпечних для здоров'я речовин, заклики до протиправних дій і маніпуляцій, обговорення політики, релігійних тем та інші критерії.
«Чорні» списки давно критикують за грубий підхід, що посилюється тим, що більшість інструментів безпеки бренду не вміють правильно читати та інтерпретувати контекст. Як наслідок, видавці протягом багатьох років втрачають доходи від реклами. Залежно від охоплення, цілі ресурсу і використаних списків ключових слів, втрати можут складати від 10 до 90%.
Reach об'єдналася з IBM та розробила спеціальний інструмент на основі системи машинного навчання IBM Watson. За допомогою нього компанія провела тестування, щоб перевірити, чи відповідає контент вимогам реклами. Як виявилося, в середньому 40% трафіку, який блокувався в новинах, статтях про спорт, технології та знаменитостей, насправді був безпечний для брендів, але не монетизувався, при цьому число відвідувачів тільки в серпні досягло майже 40 млн.
Інструмент має назву Mantis і знаходиться в IBM Cloud. Він призначений для виявлення випадків, коли використання слова з «чорного» списку блокує статтю із заміною на зовсім іншу, з безпечною для бренду тему. Скасування такої помилки допомагає розблокувати потенційно цінні для розміщення реклами ресурси.
Директор із цифрових рішень Reach Террі Хорнсбі каже, що кінцевою метою співпраці та впровадження технології є повна відмова від «чорних» списків, але розуміє, що нову концепцію доведеться аргументувати всьому ринку. Він упевнений, що використання інструменту Mantis відкриє значний обсяг розблокованих ресурсів, що призведе до збільшення ставок на онлайн-аукціонах, що, в свою чергу, підвищить програмну прибутковість реклами.
Reach планує надати ліцензію на використання цього інструменту іншим видавцям - за принципом оплати по факту, надаючи звіти і послуги за запитом. За словами Хорнсбі, компанія не планує отримувати великий прибуток від ліцензування, як і IBM - вона не отримає ніяких доходів від ліцензування або реклами. Партнери запланували проведення ряду презентацій, щоб допомогти покупцям зрозуміти потенціал платформи.