Минулого року проти компанії Facebook був поданий колективний позов від рекламодавців. Основна претензія - соцмережа завищує середні дані про перегляд відео приблизно на 150-900%.
У Facebook довго з цим не погоджувались і стверджували, що розповіли про помилку метрики одразу, але тепер стало відомо, що компанія готова виплатити рекламодавцям $40 млн, щоб врегулювати конфлікт. $12 млн піде на судові витрати та оплату послуг армії адвокатів позивачів, решта коштів між собою поділять постраждалі рекламодавці.
При цьому Facebook, незважаючи на згоду заплатити, все ще вважає позов компаній «безпідставним». Хоча, без сумніву, соцмережа в цьому випадку обійшлася малою кров'ю - за оцінками адвокатів звинувачення, якби справа таки дійшла до суду, позивачі б вимагали відшкодування в розмірі від $100 до $200 млн.