Сервіс Spotify підбив підсумки третього кварталу. Запуск платформи на нових ринках - Індії, Південній Кореї, Росії, Україні тощо - спричинив значний ріст. Наразі платформа налічує 320 млн щомісячних користувачів (29% приріст за рік) та 144 млн передплатників (27% приріст за рік). За інформацією Spotify, запуск у Росії став «найуспішнішим в історії компанії».
Якщо порівнювати кількість юзерів конкурентів, то Spotify вирвався значно вперед. На січень цього року Amazon Music налічував 55 млн підписників, більшість з яких платили за сервіс, а Apple Music минулого року святкував 60 млн передплатників.
Попри приріст користувачів і прибуток у $2,32 млрд (+14%), компанія мала збитки у розмірі $118 млн. І все через те, що Spotify залучає нових користувачів через акційні плани. Прибуток з одного користувача впав до $4,92, що на 10% нижче у порівнянні з минулим роком.