Минулого тижня Apple випустила нові версії своєї операційних систем для iPhone, iPad, Apple TV і Apple Watch, які вимагають від додатків запитувати у користувачів дозвіл на збір і передачу даних з використанням ідентифікатора пристрою Apple.
Facebook офіційно попередила всіх рекламодавців, що із запуском iOS 14 вони можуть відчути значне погіршення ефективності реклами. Обмеження на збір даних можуть вплинути на якість трафіку і вартість конверсії. Крім того, Facebook прогнозує, що через це її Audience Network стане настільки неефективною, що не буде сенсу пропонувати цей інструмент на iOS 14.
«Ми не будемо збирати ідентифікатор рекламодавця (IDFA) у наших власних додатках на пристроях iOS 14. Вважаємо, що такий підхід забезпечує максимальну впевненість і стабільність, яку ми можемо надати нашим партнерам наразі. Ми можемо переглянути це рішення, оскільки Apple пропонує додаткові рекомендації. Крім того, ми нагадаємо користувачам, що у них є вибір щодо того, як їх інформація використовується на Facebook, і про нашу функцію активності поза Facebook», - йдеться у заяві компанії.
Щоб підготуватися до випуску iOS 14, в Facebook пообіцяли випустити оновлену версію Facebook SDK, яка підтримуватиме API Apple SKAdNetwork, а також попросили клєнтів створити новий рекламний обліковий запис, призначений для проведення рекламних кампаній з установки додатків для користувачів iOS 14.