Сучасні медіакомпанії все частіше покладаються на прибутки від передплати. Зважаючи на це, Facebook створила новий інструмент, що надасть користувачам швидкий доступ до видань, які вони переплачують. Тобто у майбутньому підписникам The New York Times, Wired або інших медіа з пейволом не потрібно буде сотні разів логіниться на сайтах медіа - читати новини можна одразу з Facebook.
«Наша мета - допомогти медіа поглибити свої стосунки з підписниками та покращити досвід споживання новин через платформу Facebook», - йдеться у повідомленні компанії.
Нова функція допоможе видавцям охопити більшу аудиторію та покращити поширення контенту. За результатами перших тестів, користувачі, які прив’язали свої підписки до Facebook, клікали на новини на 111% частіше за звичайних користувачів. До того ж збільшилась кількість підписок на соцмережі ЗМІ: з 34% до 97%.