Нещодавно діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало послугу з розробки банерів з 3D-елементами під розміщення в Display&Video 360, а також креатив із використанням технології доповненої реальності (AR) для розміщення в банерних мережах. Тестування виявилося успішним, а тому тепер ця послуга доступна для клієнтів.
Новий інструмент допоможе інтерактивно візуалізувати покупцеві ключові характеристики продуктів у різних категоріях бізнесу.
3D і AR-контент в банерах дасть можливість користувачеві отримати доступ до технологій взаємодії з брендом ще до моменту покупки. Використовуючи камеру смартфона, він може побачити рекламований продукт в доповненій реальності: наприклад, уявити, як виглядатиме новий автомобіль на парковці біля будинку, приміряти сонцезахисні окуляри і навіть подивитися нову упаковку будь-якого з продуктів FMCG-категорії у себе на кухонному столі.
«За останні чотири місяці всі переконалися, як змінилася модель поведінки покупців навіть на власних інсайтах. Тому у клієнтів, бізнес яких так чи інакше зосереджений на онлайн-продажах, є можливість позбавити покупців одвічних мук вибору і сумнівів. Крутити, вертіти, розглядати з усіх боків і під різними кутами - те, чого нам раніше не вистачало для здійснення покупки в онлайні. Очікувано, що наступного року велика частина фестивальних проектів буде у інтерактивних рішень», - пояснює Олександра Байдікова, Product Оwner креативної команди в Isobar Ukraine.
«Раніше відео було одним з найпоширеніших форматів серед рекламодавців для залучення цільової аудиторії, але наступним етапом для цифрової реклами стане інтерактивна банерна реклама», - додає Віталій Кулько, Digital Innovation Coach в Isobar Ukraine.