Музичний стример Spotify підбив підсумки другого кварталу 2020 року. Аудиторія гіганта виросла до 138 млн платних підписників та 299 млн загальних щомісячних користувачів. Таким чином за останні три місяці Spotify зібрав 13 млн нових користувачів, 8 млн з яких платять за сервіс.
Однак є і погані новини. Виконавчий директора Деніель Ек заявив, що за останній квартал прибуток з реклами впав на 21%, що перевищило побоювання компанії.
«Прибуток продовжував падати впродовж квітня та травня, але у червні ситуація покращилась. У травні прибутки з реклами впали на 25% порівняно з минулим роком, але у червні цей показник становив вже 12%», - розповів Ек.
Найбільше від пандемії постаждали прямі продажі та реклама програматік. На противагу, на щонайменше 10% зросли продажі на каналах подкастів та на рекламній платформі ad studio.
Після запуску в Україні та декількох пострадянських країнах Spotify сподівається охопити у третьому кварталі до 312-317 млн користувачів і, відповідно, 140-144 млн платних підписників.