Facebook тестує новий дизайн сторінок, у якому, крім іншого, більше не буде кнопки «Подобається» і відповідного лічильника. За задумом компанії, це повинно полегшити життя тим, хто працює зі сторінками і керує ними, а для аудиторії сторінок - перегляд ключової інформації. Новий функціонал вже був протестований на невеликій кількості користувачів, включаючи акторів, музикантів і журналістів - тепер тестування розширюється на англомовні бізнес-сторінки. А згодом оновлення з'явиться у кожного.
Коли зникнуть кнопка і лічильник «Подобається» - залишаться тільки Follow і кількість передплатників.
Проблема в тому, що багато користувачів ставили сторінкам «Подобається» ситуативно, а потім відписувалися від них у новинній стрічці. Власники сторінок вважають, що це лише збиває їх з пантелику і є марним для відстеження реальної взаємодії з передплатниками, котрі дійсно зацікавлені в сторінці та її контенті. Після введення змін лічильник кількості передплатників показуватиме справжнє охоплення сторінки.
Щодо управління сторінками, то тепер їхні власники зможуть керувати правами доступу адміністратора в залежності від конкретних завдань. Це виконуватиметься за допомогою оновленого екрану «Змінити доступ»: наприклад, один адміністратор сможе тільки створювати вміст сторінки, інший - створювати оголошення або відповідати на коментарі тощо.
Оновлення також спростить перехід у розділ Page Insights, де власники та менеджери сторінок відстежують аналітику, пов'язану з ефективністю сторінки. Тепер власники зможуть отримати доступ до цієї інформації зі сторінки і навіть безпосередньо з поста. У розділі Insights вони також отримають доступ до кількох нещодавно доданих повідомлень, включаючи найефективніші публікації і нову метрику, що показує збіг аудиторії сторінки із підключеним обліковим записом Instagram.
Крім того, адміністратори отримуватимуть менше повідомлень зі своїх сторінок, оскільки тепер при відправці оновлень Facebook групуватиме релевантні й пов'язані дані, такі як згадки і повідомлення про реакції.