Сервіс YouTube створив нову метрику у розділі Analytics, яка показуватиме, скільки автор відео заробив на тисячі переглядів. Розраховуючи цей показник, платформа складатиме прибуток з різних джерел, в тому числі від реклами, спонсорства, підписок YouTube Premium, суперчату і суперстікерів. Завдяки RPM (revenue per one thousand sessions) творці зможуть зрозуміти, наскільки ефективна їхня стратегія монетизації контенту.
Розробники зазначають, що нова метрика відрізняється від «ціни за тисячу показів», адже відображає фактичну суму, яку отримує творець після вирахування частки YouTube.
Аби збільшити загальний прибуток, платформа рекомендує увімкнути монетизацію усіх відео, увімкнути усі формати сповіщень, додати рекламу не тільки на початок, але і у середину відео та увімкнути решту функцій, пов’язаних із монетизацією, наприклад, спонсорство та суперчат.