Новинна телекомпанія CNN придбала стартап Canopy, що спеціалізується на універсальній персоналізації контенту. Він використовує людський досвід, машинне навчання та диференціальну конфіденційність, щоб допомогти читачам знайти те, що вони дійсно хочуть, і в той же час зберегти особисті дані в секреті. Минулого року видання The Information повідомляло, що CNN працює над новим сервісом цифрових новин, щоб конкурувати з подібними продуктами від Apple і Facebook. Нарешті деякі з цих планів знаходять форму: Canopy стане базою майбутнього новинного проекту CNN, який отримав тимчасову назву NewsCo.
Стартап Canopy був заснований 2018 року, і на сьогодні єдиним продуктом і комерційним прикладом того, як працює його архітектура, є додаток Tonic. Цю програму в найближчі місяці закриють, а команда і активи стартапу в Бостоні та Брукліні будуть задіяні в новому проекті.
CNN не розкриває фінансових умов угоди, за винятком підтвердження того, що це повне придбання інтелектуальної власності та інших активів, а також підписання готової команди (всього 15 осіб). Canopy, яким керував Брайан Вітмен, колишній співзасновник Echo Nest (компанії, що стала основою механізму рекомендацій Spotify), залучив $4,5 млн від Matrix Partners і E14.
CNN поки тримає в секреті подробиці про NewsCo, за винятком того, що це «новинна і інформаційна платформа, яка з'єднує користувачів з надійними джерелами і авторами за широким спектром тем». Ініціатива є частиною більш масштабного і довгострокового проекту, який, вважається, дасть поштовх усій медіаіндустрії.
Ймовірно, Вітмен вирішив продати Canopy, а не стати партнером, через складність самостійної конкуренції з глобальними платформами на зразок Apple або Google, які можуть витрачати мільярди на експерименти з контентом.