Через новини про коронавірус ЗМІ мало не помітили цікаві новини від Facebook. Минулого тижня компанія запустила новий формат співпраці, який пропонує поєднати акаунт користувача на сайті певної компанії з акаунтом у Facebook. Таким чином бренди зможуть використовувати рекламу у соцмережі, щоб таргетувати постійних покупців.
Після того, як юзер обере опцію «Зв’язати акаунти», він бачитиме статус своєї лояльності бренду та зароблятиме бали за активність на платформі. Також користувачам пропонуватимуть знижки та накопичувальні бонуси.
Наразі Facebook випробовує такий формат співпраці з низкою бізнесів у США. Соцмережа не поспішає з глобальним запуском функції, даючи собі час підправити будь-які недоліки.
Хоча оновлення компанії не має прямого стосунку з коронавірусом, воно може стати особливо корисним під час карантину, коли люди все більше і більше купують онлайн.
Тим часом інший підрозділ Facebook запустив CrowdTangle Search - новий потужний інструмент, який дозволить користувачам здійснювати пошук за мемами, переглядати соціальні тренди за часовими проміжками та отримати доступ до відкритих даних Facebook, Instagram та Reddit.
Доступ до пошукового інструменту відкрили тільки обраним користувачам, які тепер можуть відслідкувати усі скандали, суперечки та обговорення на платформах. Додатково CrowdTangle відкрив усім доступ до сайту про COVID-19, де розписана найактуальніша інформація про пандемію по регіонах.