Мобільні девайси мають серйозний вплив на світовий трафік, йдеться в останньому дослідженні SimilarWeb. З 2017 року мобільний трафік підскочив на 30,6%, а користування інтернету через комп’ютер зменшилось на 3,3%. Втім, основні зміни спостерігаються у поведінці користувачів.
У 2019 році відвідуваність топ-100 сайтів піднялась на 8%, середня кількість відвідувачів становила 223 млн на місяць. Найбільше наростання зафіксували у квітні та червні, коли трафік піднявся на понад 10% у порівнянні з відповідними періодами 2018 року.
Ріст трафіку теж спричинили користувачі мобільних пристроїв, при цьому вони зіпсували статистику тривалості перебуванні на сайті. Середній сеанс зменшився на 49 секунд у порівнянні з 2017 роком.
Мобільні пристрої вкрали у комп'ютерів частину трафіку, пов’язаного з порносайтами, азартними іграми, їжею та напоями, тваринами, здоров’ям, спільнотами та спілкуванням, спортом та лайфстайлом. У майбутньому, прогнозують дослідники, користувачі частіше користуватимуться смартфонами для серфінгу на тему транспорту, подорожей, фінансів, медіа та новин.
Саме медіа та новини переживають значне падіння трафіку, попри перехід на компактні девайси. У 2019 році трафік 100 найбільших видавців зменшився на 5,3%, втративши 4 млрд відвідувачів.
Статистика говорить, що впала більшість медіа: від великих новинних сайтів до локальних новин та розважальних порталів. Втім, жіночі та бізнес-видання зросли.
Ріст мобільного трафіку допоміг зміцнити позиції найбільших сайтів. У сумі топ-10 сайтів зібрали 167,5 млрд щомісячних користувачів, що на 10,7% перевищило показник 2018 року. Для порівняння решта 90 найбільших сайтів показали приріст лише на 2,3%.
Google і YouTube продовжують стабільно рости, а ось Facebook втратив 8,6% трафіку через технічні і репутаційні проблеми. Хороших показників домоглися мобільні додатки компанії - за рік Instagram і WhatsApp зафіксували зростання трафіку на 74%. А ось відвідуваність сайтів Yahoo і Tumblr впала на третину з 2017 року (втім, останній втратив користувачів через власле рішення відмовитися від контенту для дорослих).