Подарунок у вигляді власного паролю від Netfix або Hulu, на перший погляд, може здатися романтичним чи милим, але він має серйозні економічні наслідки. Аналітична компанія Parks Associate визначила, що лише у 2019 році стрімінгові компанії втратили приблизно $9,1 млрд на піратстві паролів. А у 2024-му ця цифра виросте до $12,5 млрд.
Поки більшість платформ, серед яких Netflix, Hulu, Disney Plus та Amazon Prime, не запобігають передачі паролів між рідними чи друзями, але експерти прогнозують, що скоро це зміниться.
«Коли ріст сервісів сповільниться, вони звернуться до ринку у пошуках прибутку», - зазначає Жан-Марк Расін, директор з продуктів компанії Synamedia, яка цього року проаналізувала дві анонімні платформи та виявила, що вони втрачають щонайменше $70 млн через піратство паролів.
Компанія Hub Entertainment Research виявила, що 31% підписників VoD-сервісів передавали свій пароль комусь, хто не жив з ними. У дослідженні йдеться, що піратсво паролів притаманне саме молодим людям (13-24 роки), 64% з яких дарували паролі. Серед вікової категорії 35 років і старше до піратства долучались лише 16%.
«У молодого покоління відбулися зрушення культурних норм, вони з легкістю діляться своїми речима з іншими та приймають чужі речі у подарунок. Але така поведінка простежується у багатьох галузях життя, не тільки стосовно споживання телебачення та фільмів», - додав директор Hub Джон Гігенгак.