Компанії, що створюють подкасти, досі визначають розмір своєї аудиторії за кількістю скачувань, що, звичайно ж, не можна вважати точними вимірюваннями. Крім того, це означає, що для успішного прослуховування реклами її необхідно записати завчасно та додати до поскасту ще до його завантаження. Такий порядок перешкоджає розвитку аудіореклами, котра у 21 столітті базується на таргетингу та соціальних мережах.
Spotify планує виправити цей недолік, запустивши власну систему реклами у подкастах під назвою SAI або Streaming Ad Insertion. Система дозволяє компанії самостійно вставляти до подкасту рекламу під час онлайн-прослуховування.
Також з нововведенням Spotify обіцяє надавати рекламодавцям та виробникам певну інформацію про аудиторію подкастів (вік, гендер, девайс) та ефективність реклами (частота прослуховування, охоплення). За словами корпорації, вона вперше пропонує такий обсяг інформації користувачам.
До речі, Puma стала першою компанією, що спробувала нову систему від Spotify і залишилась задоволена результатом.