Завершивши 2018-й з кращими за всю історію Forbes Media показниками, компанія оголосила, що має намір більше інвестувати (в пріоритеті - технологічні стартапи, які спеціалізуються на штучному інтелекті та блокчейні, а також прибуткові медіакомпанії). А через рік уклала першу угоду: Forbes Media придбала контрольний пакет акцій компанії Quantalytics AI Labs, що використовує штучний інтелект для прогнозування вартості акцій, криптовалют і т.п. Продукт Quantalytics буде використовуватися журналістами Forbes «для надання читачам більш корисної інформації».
За словами генерального директора Forbes Media Майка Федерле, використання нової технології дозволить компанії створювати нові продукти, які в свою чергу створюватимуть нові джерела доходу. «Також я дивлюся на це як можливість застосовувати технології в рамках нашої основної компетенції, яка полягає в інвестуванні», - говорить він.
Forbes давно вивчає можливості застосування штучного інтелекту в своїй роботі. І якщо ще п'ять років тому журналісти бачили в ньому, скоріше, загрозу, то сьогодні із задоволенням довіряють ШІ зробити те, що може тільки він. На початку цього року в систему управління контентом Forbes Media було додано ряд функцій штучного інтелекту - наприклад, він рекомендує авторам Forbes теми майбутніх матеріалів.
Але повернемося до покупки. Згодом в Forbes планують провести ребрендинг Quantalytics і переупакувати її дані як окремий продукт, що поширюватиметься за передплатою. Раніше вони продавалися по $100 за три місяці, але яку клієнтську базу вдалося накопичити компанії, Forbes Media тримає в секреті.
Вартість угоди також не розголошується, але, за даними Комісії з цінних паперів, раніше в цьому місяці Quantalytics продала частину своїх акцій ще чотирьом компаніям на суму $3,9 млн. У тих же документах вказано, що два директори Forbes Media - Майкл Йорк (фінансовий) і Таха Ахмед (по злиттям і поглинанням) - призначені директорами Quantalytics.
За останні 10 років друкований бізнес Forbes Media втратив $100 млн доходу, який компанія повністю замінила доходом в сфері digital - на додаток до заробітку від івентів і ліцензування. За останні п'ять років відсоток річного доходу, отримуваного Forbes від нерекламних джерел, подвоївся (з 18% в 2014 році до 30% в 2019-м), а відсоток цифрової реклами виріс з 38% до 49%. Ліцензування ж становить 10% доходів Forbes Media: сьогодні компанія має 40 ліцензійних угод по всьому світу, включаючи Forbes China, Forbes India і Forbes Russia, Школу бізнесу Forbes - програму MBA в партнерстві з онлайн-університетом Ешфорд, а також освітню онлайн-платформу.