Успіх або провал будь-якого ігрового проекту - фільму, телесеріалу чи короткого ролику - багато в чому залежить від добору акторів. При цьому люди, що займаються кастингом, часто залишаються в тіні: їх рідко пишуть у початкових титрах (а до 1970-х не вказували навіть у фінальних), їм не вручають премій (наприклад, першу в історії BAFTA статуетку за найкращий кастинг вручили лише минулого року, а на «Оскарі» такої номінації немає й понині, що вже говорити про «Золоту Дзиґу»), вищу освіту за спеціальністю кастинг-директор отримати неможливо, а самої професії не існує у класифікаторі.
Втім, все це - лише супутні прикрі дрібниці. А що насправді українські кастинг-директори давно хотіли сказати колегам з індустрії (в першу чергу, акторам, режисерам і продюсерам), ведучі подкасту «У меня было» взялися з'ясувати в Олени Приліпко («Пристрасті за Чапаєм», «Червона королева», «Схованки», «Скажене весілля») й Ольги Клименко («Чужа молитва», «Захар Беркут», «Спіймати Кайдаша», «Погані дороги»). Як утримати баланс, перебуваючи між акторами і рештою знімальної групи? Чого в роботі кастинг-директора більше - мистецтва чи менеджменту? Що таке зворотна сторона кастингу та які фрази-тригери здатні перетворити інтелігентного кастинг-директора на розлючену фурію? Чи потрібна цеху профспілка, і чому актори відмовляються від ролей? Як потрапити в професію, якої не навчає жоден ВНЗ? Чи конкурують українські кастинг-директори і що їх найбільше не влаштовує в нашій індустрії?
Також у випуску: «вуса Кавілла» по-українськи, особливості міжнародного кастингу, поради початківцям та старіючим акторам, обговорення платформи для оптимізації всіх кастинг-процесів Casting.video і раптовий бонус - список обов'язкових до перегляду вистав столичних театрів.
Усі випуски «У меня было» можна знайти платформах Apple Podcasts, Castbox, Google Podcasts, YouTube, MEGOGO Audio та «Подкасти НВ». А дізнатися більше про вітамінні комплекси від партнера подкасту ТМ «Доппельгерц» - тут.