Хто такий креативний продюсер, чим він займається насправді та яку роль відіграє у процесі створення проекту? Виявляється, такі запитання можна почути не лише від людей непосвячених, але й від тих, хто щодня працює на майданчику. Та що казати, коли часом і самі креативні продюсери не знають, як описати свою роботу одним реченням - щоб усім й одразу стало більш-менш зрозуміло.
То хто ж такий креативний продюсер? Як зародилася ця професія, і чому у виробництві серіалів креативні продюсери є, а повнометражних фільмів - немає? Відповіді на ці та багато інших запитань шукають ведучі подкасту «У меня было» - креативні продюсери FILM.UA Олеся Лук'яненко і Настя Лодкіна. Ну й говорять про одвічний синдромі самозванця, субординацію в межах проекту і навіть... режисерофобію - чесно, самоіронічно та без купюр.
А також радять книжки для тих, хто хоче стати креативним продюсером (а в ідеалі колись і шоуранером): Ніл Ландау «Дорожня карта шоуранера», Тара Беннетт «Шоуранер: Мистецтво управління телешоу». Переклад другої, до речі, в Україні видавала компанія «Медіа Ресурси Менеджмент», і купити книжку можна тут.
Також слухати «У меня было» можна в Apple Podcasts, Castbox, Google Podcasts, Spotify (останній наразі на модерації). А стежити за новими випусками зручно у телеграм-каналі подкасту або у каналі MBR. Підписуйтесь!