Виробники контенту по всьому світу борються з піратством, і Star Media - не виняток. Сьогодні компанія оголосила про запуск нового антипіратського сервісу ContentScan, в який, за власним зiзнанням, вклала весь отриманий в цьому напрямку досвід, що накопичився за минулі шість років.
У Star Media запевняють, що ContentScan дозволяє по-новому поглянути на захист контенту та збільшує його ефективність до 100%. В основі сервісу - технологія машинного навчання, яка автоматизує весь процес: від виявлення піратського контенту до його повного видалення. Це дозволяє захищати необмежену кількість творів і робить захист більш доступним для монетизації всього створеного контенту. Сервіс може захищати VOD-контент і прямі трансляції телеканалів, в тому числі окремі спортивні події.
«За плечима ми маємо експертний досвід роботи за трьома напрямками: виробництво, дистрибуція, захист контенту, - говорить гендиректор ContentScan Катерина Смiрнова. - Як продакшен Star Media давно й успішно виступає на ринку. Digital-напрям компанії теж вирiс в окреме агентство c індивідуальним підходом і послугами повного циклу. Наш досвід і доказова база унікальні! І всі наші знання ми маємо намір направити на ефективну роботу компанії ContentScan. На своєму досвіді Star Media показала, що комерційний ефект від якісного захисту відео демонструє зростання виручки від 25% для архівних проектів і від 50% для прем'єрних проектів. Саме це ми і готові реалізувати для наших партнерів».
Щоправда, є одне невелике, але значне «але»: сервіс запущений на російському ринку, а в партнерах Star Media, чий контент захищатимуть за допомогою нової технології - «Планета Інформ», ГК Пріор, «Амедіа», Mars Media, Bazelevs та інші російські компанії. Крім того, антипіратський захист Star Media поширюватиметься на більш ніж 500 одиниць контенту медіахолдингу ВГТРК. Такі справи.