Компанія Netflix відома своєю нелюбов'ю до розкриття статистики, але час від часу аналітикам вдається дізнатися що-небудь новеньке про справи платформи. Так, в рамках звіту за 2019 рік фахівці компанії Telecom Daily з'ясували, що частка Netflix в загальній виручці ринку відеосервісів в Росії склала 4%. Тим, кому це здається невеликою цифрою, повідомляємо, що з нею стрімінгу вдалося обійти багатьох гравців, серед яких TVzavr, Rutube, Start, «Прем'єр» і платформи «СТС Медіа», та опинитися на одному рівні з «КиноПоиском» від «Яндекса», який продемонстрував аналогічний результат.
Схожі показники і у сервіса Amediateka (5%), а в трійці лідерів опинилися ivi (23%), Okko (15%) та YouTube (11%). Всього ж обсяг російського ринку відеосервісів 2019-го становив 27 млрд 71 млн рублів. Якщо перерахувати відсотки на гроші, то виходить, що на Netflix прийшлося понад мільярд рублів.
Глава Telecom Daily Денис Кусков зазначає, що послугами американського майданчика, за даними компанії, користуються близько 140 тис. росіян, кожен з яких платить в середньому 700 рублів на місяць. Цікаво, що у «КиноПоиска», що йде врівень з Netflix, ці цифри куди солідніше - їх база складає 340 тис. передплатників, але тариф набагато менше - всього 270 рублів на місяць. З цього в Telecom Daily зробили висновок, що вартість передплати на Netflix лише гальмує розвиток онлайн-кінотеатру на території Росії, а клієнтська база була б значно більше, якби сервіс ввів бюджетну підписку за $3, як це було в Індії.
Дані про доходи Netflix аналітики отримали завдяки закордонним колегам, у яких є доступ до внутрішньої інформації сервісу, опитуванням російських користувачів відеосервісів, а також шляхом вивчення даних банків про платежі на користь тих чи інших сервісів. От би і у нас хтось так зробив.