Минулого року обсяг російського ринку відеосервісів збільшився на 50%. 2019-го сукупна виручка учасників російського ринку онлайн-кінотеатрів склала 17,1 млрд руб. (без урахування ПДВ). 2018-го ця сума склала 11,4 млрд руб. В цілому 65 млн з 96 млн користувачів інтернету дивляться кіно легально.
У 2019-му 5,6 млн жителів Росії хоча б раз заплатили за перегляд фільмів і серіалів. В цілому платежі за контент виросли на 68%, до 12,9 млрд руб. Основну частину цієї суми принесли не разові платежі за окремі фільми або серіали, а підписка. Завдяки їй відеосервіси минулого року отримали 10,2 млрд руб. (плюс 68% до 2018 року). У компанії «ТМТ Консалтинг», котра зробила дослідження, відзначають, що підписка стала основним джерелом доходів онлайн-кінотеатрів.
Доходи онлайн-кінотеатрів від реклами 2019 року склали 4,2 млрд руб. - це на 13% більше, ніж у 2018-му.
Найвищі темпи зростання за підсумками 2019 року продемонстрував онлайн-кінотеатр Okko, виручка якого збільшилася на 96%, та ivi - на 46%.
Аналітики «ТМТ Консалтинг» прогнозують, що в 2020-му російський ринок відеосервісів виросте на 40%, до 24 млрд руб., а ближче до 2024-го - до 53 млрд руб. Ці темпи зростання буде підтримувати перехід аудиторії з піратської середовища в легальне, а також поява в бібліотеках провідних гравців ринку спортивного контенту і контенту власного виробництва.