Дослідницька компанія Mediascope - єдиний вимірювач телевізійної аудиторії в Росії - до кінця 2020 року збільшить розмір панелі TV Index в містах та селах з населенням менше 100 тис. чоловік. Наразі в панелі тисяча домогосподарств, чого, на думку дослідників, недостатньо, щоб отримати повну картину медіаспоживання. Що цікаво, розширення панелі Mediascope профінансує самостійно.
Ініціатором розширення панелі стала сама компанія, нововведення схвалила група користувачів даних, куди входять представники мовників, рекламодавців та комунікаційних агентств. Суму вкладень Mediascope не розкриває, уточнюючи, що «вкладення націлені як на розширення телевізійної панелі, так і на удосконалення діджітальних вимірювань і створення нових продуктів». Наскільки зміниться вартість дослідження, поки також не уточнюють.
Додавати в телевимірювання міста і села з населенням менше 100 тис. чоловік компанія почала 2018 року, презентувавши оновлене дослідження восени 2019-го. Розширення панелі допомогло каналам збільшити глядацьку аудиторію, котру пропонують рекламодавцям (та бренди, за рішенням «Національного Рекламного Альянсу», почали платити за всіх глядачів, які побачили їх ролики), а також середній час телеперегляду - з 3 годин 11 хвилин в великих містах до 3 годин 29 хвилин по країні.
Більш того, «Национальный Рекламный Альянс» і Mediascope планували почати поставляти телевимірювання без виділення великих міст, що влаштувало не всіх. В кінці минулого року асоціація «Русбренд» попросила зберегти в звітах можливість виокремлювати результати у містах 100 тис.+, щоб забезпечити спадкоємність даних. Селлер погодився продовжити постачання за старим форматом до березня 2020-го, і, за словами виконавчого директора «Русбренд» Олексія Поповічева, переговори про продовження постачання даних у старому вигляді можуть бути продовжені.