За підсумками 2019 року оборот онлайн-кінотеатру Okko - одного з найбільших російських VoD-сервісів - виріс на 96% і склав 4,9 млрд рублів (правда, з урахіванням ПДВ). Чистий прибуток в компанії не розкривають, але стверджують, що місячна аудиторія, котра сплачує за доступ, на кінець 2019 року склала 1,1 млн осіб, а загальна щомісячна аудиторія Оkko до кінця 2019-го сягнула 2,8 млн осіб, тобто за рік збільшилася на 1,3 млн. Середній час перегляду відео на сервісі збільшився на 3% і складає 7,5 годин на користувача в місяць.
Ще у квітні передплатна виручка сервісу вперше перевищила трансакційну, і ця динаміка, за твердженням компанії, збереглася до кінця року. За обсягом перегляду швидше за все ростуть мобільні пристрої: в 2019-му кількість одиниць переглянутого контенту збільшилася на 120%.
Виходячи з цих даних, аналітики стверджують, що в 2019 році Okko зростав швидше за ринок, особливо в другому півріччі.
Директор департаменту ТБ і контенту J`son & Partners Consulting Дмитро Колесов в інтерв'ю виданню «Коммерсант» назвав ключовим фактором зростання обороту Okko угоду власника сервісу Rambler Group із «Сбербанком», який в серпні придбав 46,5% холдингу за 11 млрд руб. Після цієї угоди напрямок бізнесу Okko змінився: компанія перейшла від покупки прем'єр за транзакційною моделлю до передплатного контенту, ексклюзивніх фільмів та серіалів. У числі своїх успішних продуктів компанія також називає трансляцію англійської прем'єр-ліги. Але джерело «Коммерсанта» стверджує, що в середньому один матч на «Okko Спорт» дивляться близько 22 тис. унікальних користувачів, весь тур - 227 тис., але більшість з них отримала підписку безкоштовно в межах різних акцій. За повну вартість продали всього 25-30 тис. підписок.
В Okko заявили, що угода із «Сбербанком» не впливає на обіг безпосередньо, але визнають, що інтеграція сервісу в екосистему банку допомогла залучити нових користувачів. Так, у всіх відділеннях банку з'явилися «спеціальні пропозиції», в рамках якої ряд клієнти установи могли отримати безкоштовну підписку на Okko. А одне з джерел «Коммерсанта» стверджує, що зростання числа передплатників Okko було впроваджене в KPI банківських менеджерів.
Зіставивши цифри зростання з інформацією про «Сбербанк» (найбільший банк Росії з великою кількістю клієнтів і за межами країни), важко не погодитися з твердженням експертів. У будь-якому випадку, цей кейс з просування варто взяти на озброєння.