Попри те що вже кілька тижнів нас оточує червона зона адаптивного карантину, масові заходи в Лету не канули. Головне за нинішніх обставин - проводити їх із розумом, і у StarLightMedia, готуючи День партнера, вчинили саме так. Отримавши запрошення на свято й ознайомившись з умовами входу, я жодної секунди не сумнівалася, що небезпеки мені не загрожують, а тому урочного дня та години прибула на місце подій.
Очікування підтвердилися: першій лінії антиковідної оборони івенту потрібно було довести подвійну вакцинацію, але на цьому справа не скінчилась. Навіть на щеплених гостей чекало обов'язкове тестування, щоб жодна молекула вірусу не завадила знайомитися з новинками групи та просто веселитись
Відповідали за цю частину серйозні люди у синій уніформі, яким гості сміливо могли довіритися
Можливо, комусь усі ці процедури й видалися стомливими, але повірте: воно того варте. По-перше, гості отримували шанс здійснити турне барвистими фотозонами,
по-друге, скуштувати смаколики від учасників «МастерШефа» та «Пекельної кухні»,
а по-третє, поспілкуватись одне з одним без жодної маски. Це, погодьтеся, в наш час рідкість, розкидатись якою вже точно не варто
Олександр Резунов та Юрій Романець підтверджують: безпечний безмасковий івент - сам собою свято!
Суддя «МайстерШефа» Володимир Ярославський з ними солідарний. А ще своєю присутністю він ніби гарантує смачний фуршет
І коли ви гадаєте, що цілі тих, хто прийшов, обмежувалися тільки цим, то це велика помилка.
Гості, наприклад, могли сфотографуватися з Ектором Хіменес-Браво (і заразом дізнатись, що його прізвище не відміняється), а обізнаніші - з Олексієм Суровцевим,
або ж першими почути ім'я ведучого відродженого шоу «Хто хоче стати мільйонером?», яке невдовзі покаже канал ICTV. Читачі телеграм-каналу MBR таємницю вже знають, а решті підказую: це не Петро Дем'янчук і не Вадим Карп'як - вони лишаються вірними «Фактам» і «Свободі слова» відповідно
Коли всі тести були зроблені, вітальне ігристе - випите, а фотозони - освоєні, гостей запросили до залу
Поділюся з вами головним одкровенням вечора: якщо все правильно організувати, то й у червоній зоні в одному місці можна зібрати дуже багато людей. У SLM у будь-якому разі це вийшло
Ви, звісно, в курсі, що від літа нинішнього року крісло CEO групи обіймає Олександр Богуцький, який змінив на цій посаді Михайла Царьова. Ну а коли так, то й вступну промову мав штовхнути він.
Зал зустрів Олександра як справжню рок-зірку, а він у відповідь прозвітував про успіхи SLM за останній рік
Для моїх постійних читачів, утім, сюрпризів не було - про рейтинги мовників вони знають із щотижневого огляду «Ігри з часткою», а 50 нових проектів і 6700 прем'єрних годин контенту, які сумарно виробили та запустили в ефір канали групи, могли побачити на власні очі по ТБ. Також Олександр нагадав, що наближається новорічна ніч і минулого року її виграв ICTV - за допомогою святкового випуску «Дизель Шоу». З огляду на те, що основну масу гостей складали рекламодавці, це прозвучало як явний заклик до дії. Щось на кшталт «можемо повторити», але у позитивному розумінні.
Утім, цими одкровеннями Богуцький не обмежився: за його словами, канали SLM не лише лідирують за трансляцією соціальної реклами, а й приділяють особливу увагу висвітленню пандемії. Також мовники ведуть постійну роботу з контрпропаганди (за неї відповідають одразу два проекти ICTV - «Антизомбі» та «Гражданская оборона»), порушують важливі і складні теми навіть у розважальних шоу й випускають в ефір серйозний контент із соціальним підтекстом (серіали «Мама» та «Перші ластівки» тому доказ).
Ну а фінал промови Богуцького зворушив би навіть найчерствішого рекламодавця: «Коли ми говоримо, що ми - номер один, насправді це ви - номер один, бо головна сила - в партнерстві!»
Сергію Созановському й Ірині Костюк такий підхід явно до вподоби
Коли Олександр відстрілявся, його на сцені змінив голова дивізіону «Мовлення» Дмитро Троїцький.
І хоча я чекала від нього виступу в дусі стендапу, топменеджер був серйозний. Почав він із того, що до 2025 року на нашій планеті зберігатиметься аж 175 зетабайт інформації. Скільки це - навіть не намагайтеся уявити (Дмитро так і сказав: «Це дофіга»), просто знайте: на кону головної битви, яку сьогодні ведуть усі виробники та постачальники контенту світу, - глядацька увага, й мовники SLM мають намір її вигравати принаймні на території України. Як, спитаєте ви? По-перше, за допомогою контенту, котрого вони мають багато і на будь-який смак, а по-друге, завдяки безлічі талановитих людей, що працюють над створенням нових продуктів.
І тут нарешті розпочалося найцікавіше - власне презентації каналів. Не треба бути генієм математики, аби підрахувати, що їх було чотири - по одній для ICTV, СТБ та «Нового каналу», а також спільна для музичних М1 і М2. Переказати зміст відео складно, але головні моменти я для вас законспектувала.
Почнемо з ICTV, який вже 29 листопада показуватиме те саме легендарне шоу «Хто хоче стати мільйонером?» зі Станіславом Бокланом у ролі ведучого. Втім, головну ставку канал продовжить робити на серіали, і 2022 року на аудиторію чекають як нові сезони вже знайомих шоу, так і прем'єри - наприклад, мінісеріал про спецназівців «Штурм» і серіал «Морська поліція. Чорноморськ». Детальніше про ці й інші новинки можна почитати в інтерв'ю Анастасії Штейнгауз колегам із MBR (тут і тут). А ще не забувайте, що новорічну ніч тут за традицією проведуть у компанії «Дизель Шоу».
Канал СТБ від брата за групою не відстає: 2022 року тут також буде багато різножанрових прем'єр, про більшість з яких Людмила Семчук нам уже розповідала. Але деякі сюрпризи до Дня партнера все ж дожили: наприклад, мовник уже розпочав роботу над «грандіозним танцювальним проектом», який створює команда УМТ, готує спеціальний сезон шоу «МастерШеф», де зійдуться у сутичці найяскравіші учасники минулих сезонів, а також на глядачів чекає невеликий, але яскравий привіт із минулого - повернення проекту «Вагітна у 16». Іще одна новинка прийдешнього весняного сезону - реаліті «Щасливі за сім днів», де над перетворенням учасниць попрацюють Марина Боржемська й Андрій Жельветро. Ну і, певна річ, не забувайте про серіали каналу: триватиме і «Слід», і «Кріпосна» - її четвертому сезону офіційно бути. Загалом же 2022 року СТБ покаже 260 годин прем'єр.
А ще на нове (вже 12-те, на хвилиночку!) коло глядацької любові зайде «Холостяк», і на Дні партнера вперше прозвучало ім'я нового героя - ним став 32-річний Алекс Топольський
Було чим поділитися і «Новому каналу». Навесні наступного року мовник запустить лінійку комедійних серіалів у слоті 18:00, слоганом якої буде «Смійся по-новому». Увійдуть до неї як уже знайомі глядачам проекти (наприклад, нові сезони «Будиночка на щастя»), так і прем'єри, серед яких шоу «Полкан» та «Юна» (подробиці про них ви зможете дізнатися геть невдовзі - ними в інтерв'ю MBR поділилась Ольга Задорожна, тож стежте за оновленнями). Окрема радість чекає на фанатів Лесі Нікітюк - вона в новому сезоні отримає власний сольний серіал із промовистою назвою «Леся». А любителі гострих відчуттів напевне потішаться поверненням на українське телебачення легендарного шоу «Форт Буаяр» - його разом із новими сезонами «Орла і Решки» випускатимуть вихідними.
Окремого промо удостоївся ще один прем'єрний серіал каналу - комедійне шоу про баскетболісток «ДрімТім»
Зіркам «Нового», кількість яких на цьому фото зашкалює, перформанс до вподоби
Партнерів також закликали не забувати, що у SLM є аж два музичні канали - М1 і М2, які за останні 10 років можуть похвалитися не лише 70 програмами власного виробництва, а й десятком нагород «Телетріумф». Ну а що, премія хоч і в анабіозі, але її престиж нікуди не подівся!
Резюмувати все, що показали канали, можна фразою за спиною Дмитра Троїцького, але сам він затримуватись на сцені не наважився: своєї черги висловитися вже чекав голова дивізіону StarLight Production Володимир Локотко
Той представився скромно - як керівник найбільшого у країні продакшена, здатного зняти геть усе. Але головний коник компанії - адаптація міжнародних форматів, і на сьогодні у її скарбничці вже 103 сезони такого контенту
Про додаткові можливості StarLight Production теж забувати не варто - бачите, скільки їх!
Орієнтуватися в тайтлах нових шоу й серіалів - це, звісно, добре, але рекламодавцям важливіше в обличчя знати тих, із ким вони мають співпрацювати. Таких людей на Дні партнера SLM знайшлося відразу двоє:
Перший - голова сейлзхаусу Ocean Media Андрій Партика. Принагідно він розповів, що 2021 року на каналах групи прорекламувалися 80 брендів, а спонсорські інтеграції зібрали 9 тис. пунктів. Щодо контактів з аудиторією, то тут цифра й геть астрономічна - аж 300 млрд.
Другий - Анатолій Покровський, який раніше був директором StarLight Brand Content, а нині став главою нової компанії Brand Booster. Як кажуть у SLM, це агентство інтегрованих рішень, що від 2022 року стане партнером групи й опікуватиметься промо брендів на її каналах. Швидкість, з якою працює нова компанія, можете оцінити самі: презентація лише відбулась, а Brand Booster уже веде переговори з рекламодавцями.
Ну й насамкінець процитую вам слова Олександра Богуцького, що знову вийшов на сцену, які хоч у камені висікай: «Ми відповідальні за ваш бізнес, тому вироблятимемо добрий і якісний контент»
На цьому офіційна частина заходу добігла логічного кінця, але гості розходитися не квапились:
на них чекала музика,
вино
і клітка!
Гаразд, жартую: туди Олену-Крістіну Лебідь ніхто не садив, і вже наступної хвилини вона веселилася в компанії Анни Жижі й Наталії Геровської
Ну а що, всі вакциновані та протестовані - можна й погуляти добряче!