Другими січневими вихідними перше місце у кінопрокатних рейтингах на більшості європейських територій зумів зберегти грудневий реліз про нові пригоди Людини-павука. У Литві, Польщі та Росії верхні рядки кінопрокатних чартів посіли релізи локального виробництва, а Словаччина залишалася єдиною європейською країною, де продовжував діяти черговий локдаун.
Нагадаємо, Євротоп - це щотижневий огляд шести найбільших європейських кінотеатральних ринків (Великобританія, Франція, Німеччина, Росія, Іспанія й Італія) з погляду їхніх сумарних бокс-офісів, а також огляд кінотеатральної ситуації на ринках України та сусідів із Центральної і Східної Європи (у Польщі, Чехії, Угорщині, Словаччині й Литві). Особливу увагу ми приділяємо стрічкам локального виробництва та їхньому успіхові на тлі американського масового кіно.
Різдвяними вихідними кіноглядачі Росії витратили на покупку квитків $17,43 млн, що на 16,9% більше, ніж тиждень тому. Найбільшу суму - $6,17 млн - у місцевому прокаті знову зібрала російська фантастична сімейна стрічка «Последний богатырь: Посланник тьмы». Власники другого та третього місць також не змінилися: голлівудський фантастичний бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема» (Spider-Man: No Way Home) із показником $3,18 млн та анімація спільного виробництва США, Франції та Японії «Співай-2» (Sing 2), що заробила $2,49 млн. Прем'єрна російська комедія «Свингеры» з виторгом $649 тис. опинилася на шостій позициї кіночарта. Свіжий російський фантастичний трилер «Звездный разум» із бокс-офісом $59 тис. став п'ятнадцятим у загальному кінозаліку. Ще один дебют локального виробництва - комедія «Джигалоу» - взяв $3,8 тис. та опинився за межами першої двадцятки найбільш касових релізів тижня.
Другого вікенду січня кінотеатри Франции продали квитків на $16,39 млн, що менше за аналогічний результат попереднього тижня на 39,3%. Лідером місцевого кінопокатного забігу залишився американський фантастичний пригодницький бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема», що заробив $3,68 млн. Голлівудська анімація «Співай-2», зібравши $1,62 млн, зуміла зберегти друге місце. Прем'єрна драма спільного виробництва Франції та Бельгії En attendant Bojangles, вторгувавши $1,5 млн, доповнила трійку лідеров місцевого кінопрокату. Свіжа французькая драма Mes frères et moi взяла $329 тис., посівши тринадцятий рядок. А дебютна історична драма Twist à Bamako з касою $299 тис. розмістилася на чотирнадцятій позиції французького кінопрокатного чарта.
Перший рядок кінопрокатного рейтингу Великобританії підзвітного вікенду втримав американський фантастичний пригодницький бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема» (Spider-Man: No Way Home) з касою $6,09 млн. Другим залишився комедійний пригодницький бойовик копродукції Німеччини, США, Великобританії, Франції та Італії «Кінгс Мен» (The King's Man), що зібрав $1,23 млн. Прем'єрна романтична драмеді копродукції США та Канади «Лакрична піца» (Licorice Pizza), вторгувавши $1,2 млн, посіла третє місце. Одинадцятим став дебютний драматичний трилер виробництва Великобританії «Точка кипіння» (Boiling Point) з бокс-офісом $108 тис. А на дев'ятнадцяту позицію з результатом $9,5 тис. вийшла прем'єрна документальна стрічка локального виробництва Ailey. Сумарні зборы британських кінотеатрів склали $12,26 млн, а це на 26,9% менше за аналогічний показник попереднього вікенду.
Пальму першості кінопрокатного змагання Німеччини другими січневими вихідними знов отримав американський фантастичний пригодницький бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема» з касою $4,35 млн. Віце-чемпіоном за зборами став свіжий комедійний пригодницький бойовик копродукції Німеччини, США, Великобританії, Франції та Італії «Кінгс Мен» (The King's Man), що заробив $1,3 млн. Третьою залишилася кримінальна драма американо-канадського виробництва «Дім Ґуччі» (House of Gucci), котра вторгувала $853 тис. Сумарні збори німецьких кінотеатрів склали $9,1 млн, що на 23,8% більше за аналогічний показник попередніх вихідних.
Найбільш касовим релізом в Італії підзвітними вихідними залишилася третя частина фантастичної франшизи про Людину-павука з бокс-офісом $1,05 млн. Другою за виторгом знову стала італійська комедія Belli ciao, що забрала $861 тис. Третьою - локальна сімейна комедія Me Contro Te Il Film - Persi Nel Tempo з касою $819 тис. Прем'єр виробництва Італії аналізованими вихідними не було. Загалом кінотеатри країни продали квитків на $5,69 млн, що на 20,9% менше за аналогічний показник попереднього тижня.
Кінотеатри Іспанії другими вихідними 2022 року продали квитків на $4,94 млн, що перевищує аналогічний результат попереднього вікенду на 13,2%. Лідером місцевого кінопокатного чарта залишився американський фантастичний пригодницький бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема», котрий вторгував $1,7 млн. Друге місце знову посіла анімаційна стрічка копродукції США, Франції та Япониії «Співай-2», яка зібрала $1,09 млн. Третьою виявилась іспанська комедія Mamá o papá з касою $384 тис. Єдина прем'єра локального виробництва - драма копродукції Іспанії та Аргентини Estado impuro - заробивши лише $0,4 тис., посіла 37-й рядок кінопрокатного рейтинга Іспанії.
Першим у кінопрокаті України різдвяного вікенду залишився голлівудський фантастичний бойовик «Людина-павук: Додому шляху нема» з виторгом $839 тис. Друге місце знову посіла американо-французько-японська анімація «Співай-2» з бокс-офісом $614 тис. А третьою стала сімейна пригодницька комедія копродукції США, Канади та Великобританії «Великий червоний пес Кліффорд» (Clifford the Big Red Dog), що заробила $504 тис. Прем'єр українського виробництва підзвітного тижня не було, втім касу в прокаті продовжували збирати дві українські комедії: «Зірки за обміном» (п'ята позиція з результатом $189 тис.) та «В.О. Святого Миколая» (п'ятнадцятий рядок та $74). Сумарно кінотеатри України реалізували квитків на $2,72 млн, що перевищує показник попереднього тижня на 11,7%.
Кінотеатри Польщі другими січневими вихідними продали квитків на $2,07 млн, що більше за аналогічний результат попереднього вікенду на 203,7%. Місцевий кінопокатний чарт із результатом $1,16 млн очолила прем'єрна польська комедія Koniec swiata czyli Kogel Mogel 4. Друге місце посів дебютний комедійний бойовик копродукції Німеччини, США, Великобританії, Франції та Італії «Кінгс Мен», що зібрав $212 тис. На третє (з першого) спустився фантастичний пригодницький бойовик копродукції США, Великобританії та Австралії «Матриця: Воскресіння» з бокс-офісом $166 тис.
Підзвітного вікенду кінотеатри Чехії продали квитків на $896 тис., що на 1,9% більше за аналогічний показник попереднього тижня. Лідером місцевого кінопрокатного рейтинга, вторгувавши $338 тис., залишився голлівудський блокбастер «Людина-павук: Додому шляху нема». Друге місце з бокс-офісом $129 тис. посів прем'єрний комедійний пригодницький бойовик копродукції Німеччини, США, Великобританії, Франції та Італії «Кінгс Мен». На третє спустилася романтична комедія копродукції Словаччини та Чехії Stastny novy rok 2, що зібрала $121 тис. Прем'єрна чеська документалка Síla заробила $1,5 тис., що відповідає шістнадцятому рядку рейтингу найбільш касових релізів тижня.
Другий січневий вікенд приніс кінотеатрам Угорщини майже $713 тис. як виторг від реалізації квитків, що менше за аналогічний результат попередніх вихідних на 14,8%. Перший рядок місцевого кінопрокатного рейтингу, заробивши $230 тис., утримав голлівудський блокбастер «Людина-павук: Додому шляху нема». На другому ступені кінопрокатного п'єдесталу розмістився дебютний фантастичний хорор-бойовик копродукції Німеччини та США «Оселя зла: Вітаємо у Раккун-Сіті» (Resident Evil: Welcome to Raccoon City), що вторгував $80 тис. Третім залишився комедійний пригодницький бойовик копродукції Німеччини, США, Великобританії, Франції та Італії «Кінгс Мен» із показником $78 тис. Четвертим став прем'єрний угорський бойовик-трилер Az unoka з касою $69 тис.
Лідером кінопрокатного змагання у Литві різдвяного вікенду знову стала литовська романтична комедія Vyras uz pinigus, що заробила $125 тис. Другою із виторгом $61,79 тис. стала сімейна пригодницька комедія копродукції США, Канади та Великобританії «Великий червоний пес Кліффорд». На третій рядок спустився голлівудський блокбастер «Людина-павук: Додому шляху нема» з касою $61,76 тис. Проти попередніх вихідних сумарні збори литовських кінотеатрів збільшилися на 12,2% - до $397 тис.
Євротоп 6-9 січня 2022 року
№ |
Територія |
Збори фільмів у прокаті за вікенд, $ |
Кількість днів вікенду |
Зміна зборів відносно минулого вікенду |
Лідер вікенду |
1 |
Росія |
17 429 705 |
4 |
+16,9% |
Последний богатырь: Посланник тьмы |
2 |
Франція |
16 388 311 |
5 |
-36,3% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
3 |
Великобританія |
12 264 681 |
3 |
-26,9% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
4 |
Німеччина |
9 104 287 |
4 |
+23,8% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
5 |
Італія |
5 691 784 |
3 |
-20,9% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
6 |
Іспанія |
4 944 687 |
3 |
+13,2% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
7 |
Україна |
2 721 746 |
4 |
+11,7% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
8 |
Польща |
2 068 186 |
3 |
+203,7% |
Koniec swiata czyli Kogel Mogel 4 |
9 |
Чехія |
896 027 |
3 |
+1,9% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
10 |
Угорщина |
712 904 |
4 |
-14,8% |
Людина-павук: Додому шляху нема Spider-Man: No Way Home |
11 |
Литва |
397 405 |
3 |
+12,4% |
Vyras uz pinigus |
12 |
Словаччина |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
По данным boxofficemojo.com, sfp.org.pl, kinometro.ru, bfi.org.uk