Події минулого, 2020 року та їхні наслідки стали не лише передумовою тектонічних зрушень у медіаіндустрії, а й чудовим тестом на стійкість, гнучкість, самодостатність, професіоналізм, урешті-решт. Протягом запеклої боротьби за виживання кожна компанія та кожен окремо взятий професіонал напевно не раз запитував себе, хто він є в цих дивних нових умовах, куди рухається, де міг би бути ефективніший, корисніший і популярніший. І наше видання не виняток.
Повсякчас аналізуючи поточні потреби ринку, а також відгук аудиторії на ті чи інші публікації, ми дійшли висновку, що індустрія не особливо зацікавлена у «швидких» коротких новинах - будь-який фейсбук доправляє їх значно оперативніше. І навіть новини з інших територій читачі давно привчилися споживати з першоджерел. Водночас нашому ринку конче бракує аналітики: від великих індустріальних досліджень до точкового опрацювання окремих ніш і тем - аби допомогти краще орієнтуватися в поточній ситуації, розширювати горизонт планування та бачити причинно-наслідкові зв'язки різних процесів.
Власне, цим - аналітикою в усіх її проявах - Media Business Reports і опікуватиметься 2021 року. Видання залишає у минулому формат оперативних новин і перетворюється на повноцінне slow media. Звісно, ми не відмовляємося від фічерів - якщо інформаційний порядок денний спонукатиме до глибшого вивчення, пояснення, експертних коментарів; проте новин як таких на нашому сайті більше не буде (тож не дивуйтеся, якщо не зможете знайти відповідний пункт у рубрикаторі). Водночас усі наші звичні аналітичні й оглядові матеріали - «Ігри з часткою», «Євротоп», «Бокс-офіс України», - а також інтерв'ю та спецпроекти виходитимуть і надалі.
Рубрику Content Report також очікують зміни: оскільки український ринок аудіовізуального контенту розвивається в західному напрямку, йдучи дедалі від сусідів із пострадянських територій, немає необхідності продовжувати моніторинг контенту, що створюється на цих територіях. Натомість ми посилимо моніторинг проектів, які виробляються в Україні або в копродукції з нашою країною, аби інформацію про контент, що тим чи іншим чином стосується вітчизняного ринку, можна було знайти під однією «кнопкою».
Улюблена всіма МедіаНяня також лишається з нами у форматі блогу - хто ж іще скаже медійникам неприємну правду, підбадьорить у важкі часи та розважить неформальними репортажними фотографіями!
Відверто кажучи, планів у нас дуже багато - включно з бажанням опанувати нові формати, в яких MBR ніколи не працював. Що ж до аналітики, то хотілося б рухатися не за власними відчуттями й уторованими доріжками, а бачити запит від ринку. Тому, шановні читачі, не соромтеся пропонувати нам теми для вивчення та ставити питання, що давно непокоять (навіть коли вони чомусь видаються вам соромливими). Це можна зробити, написавши нам на пошту info@mbr.com.ua, у Фейсбук або використавши коротку форму на сайті. А ще підписуйтесь на наш Телеграм-канал: його також чекає невелике переформатування, проте головної своєї функції та адекватності, за яку нас хвалять підписники, він не втратить.
Минулий рік зробив індустрію якщо не сильнішою, то вже точно досвідченішою - сподіваємося, 2021-го цей досвід стане у пригоді всім нам для нових звершень.