Останнього вікенду листопада кінотеатри більшості країн Європи все ще лишалися закритими на повторний локдаун. А Словаччина, яка вийшла з нього тиждень тому, відчутно наростила свій кінотеатральний виторг проти попередніх вихідних (у відсотковому співвідношенні). У Великобританії подекуди відбувалися обмежені кінопокази (тож локдаун, як і раніше, не можна вважати повним і абсолютним), а в Україні продовжував діяти карантин вихідного дня, коли кінотеатри працювали п'ять днів на тиждень. Фактично повноцінно кінопокази тривали лише у двох країнах - Росії та Іспанії.
Нагадаємо, Євротоп - це щотижневий огляд шести найбільших європейських кінотеатральних ринків (Великобританія, Франція, Німеччина, Росія, Іспанія та Італія) з погляду їхніх сумарних бокс-офісів, а також огляд кінотеатральної ситуації на ринках України і сусідів із Центральної та Східної Європи (в Польщі, Чехії, Угорщині, Словаччині й Литві). Особливу увагу ми приділяємо стрічкам локального виробництва та їхньому успіхові на тлі американського кіно.
Європейським лідером за касовими зборами в умовах кінотеатрального локдауну на більшій частині територій останніми вихідними листопада лишилась Росія, де кінотеатри загалом продали квитків на $2,85 млн, що на 13,5% поступається показникам попереднього вікенду. На вершині місцевого кінопрокату третій тиждень поспіль лишається комедія російського виробництва «Непосредственно Каха» з показником $594 тис. Другою за сумарними касовими зборами за вихідні стала прем'єрна російська спортивна драма «На острие» з результатом $405 тис. До трійки лідерів також увійшов дебютний американський комедійний бойовик «Суперінтелект» (Superintelligence), який заробив $385 тис. Двадцятий рядок локального рейтингу найкасовіших релізів тижня дістався прем'єрній російській комедійній драмі «Человек из Подольска» з виторгом $21 тис.
Кіноглядачі Іспанії аналізованими вихідними витратили на придбання квитків майже $800 тис., що на 25,8% більше за показники попереднього тижня. Лідером іспанських кінопрокатних перегонів лишився американський мультфільм «Тролі-2: Світове турне» (Trolls World Tour) з бокс-офісом $159 тис. На другій позиції розмістилось прем'єрне американське фентезі «Пітер Пен і Аліса в країні чудес» (Come Away) із касою $119 тис. А сімейна комедія копродукції США, Мексики та Канади «Відьми» опустилася на третю сходинку рейтингу зі зборами $90 тис. Прем'єр іспанського виробництва підзвітного тижня не було.
Останнього вікенду листопада в Україні продовжував діяти карантин вихідного дня (в суботу та неділю кінотеатри не працювали). Сумарний виторг українських демонстраторів підзвітного тижня зріс на 12,1%, становивши $101 тис. Перше місце в українському кінопрокаті дісталося прем'єрному американському комедійному бойовику «Суперінтелект» із касою $29,3 тис. Другим за зборами став дебютний американський фантастичний трилер «Межа часу» (Synchronic) з бокс-офісом $21,2 тис. На третій позиції розмістився ререліз фентезійного британсько-американського блокбастера 2005 року «Гаррі Поттер і Келих вогню» (Harry Potter and The Goblet of Fire), який заробив $9,9 тис. Також підзвітними вихідними відбулася прем'єра документальної стрічки спільного виробництва України та Литви «Земля блакитна, ніби апельсин», що з результатом $1 тис. розмістилась на тринадцятому рядку рейтингу найкасовіших релізів тижня.
На верхньому рядку кінопрокатного чарта Великобританії четвертого листопадового вікенду опинився ререліз американської комедії 1990 року «Сам удома» (Home Alone), що зібрав $3,6 тис. На другому місці британського кінорейтингу розташувався американський трилер «Чесний злодій» (Honest Thief), виторг якого становив $2,6 тис. Третій рядок посіла фентезійна драма спільного виробництва Великобританії, Китаю, США та Франції «Таємничий сад» (The Secret Garden) із касою $2,2 тис. Загалом британські кіноглядачі витратили на придбання квитків $31,4 тис., що на 10,2% менше за показник попереднього вікенду.
Виторг кінотеатрів Словаччини, які тиждень тому знову відкрилися для глядачів після повторного локдауну, проти попереднього вікенду зріс на 242% і становив $12,9 тис. Найбільшу суму аналізованими вихідними зібрала прем'єрна данська трагікомедія «Ще по одній» (Another Round) - $5,7 тис. На другому місці розмістилася дебютна мелодрама спільного виробництва Франції та Бельгії «Та, якої не було» (Who You Think I Am) з касою $1,2 тис. На третьому - прем'єрна драма копродукції Франції, Японії та Швейцарії «Правда» (The Truth) з показником $863.
Євротоп 26-29 листопада 2020 року
№ |
Територія |
Збори фільмів у прокаті за вікенд, $ |
Кількість днів вікенду |
Зміна зборів відносно минулого вікенду |
Лідер вікенду |
1 |
Росія |
2 850 769 |
4 |
-13,5% |
Непосредственно Каха |
2 |
Іспанія |
800 063 |
3 |
+25,8% |
Тролі-2: Світове турне Trolls: World Tour |
3 |
Україна |
101 021 |
4 |
+12,1% |
Суперінтелект Superintelligence |
4 |
Великобританія |
31 420 |
3 |
-10,2% |
Сам удома Home Alone |
5 |
Словаччина |
12 905 |
3 |
+241,9 |
Ще по одній Another Round |
|
Польща |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Угорщина |
0 |
4 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Литва |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Франція |
0 |
5 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Німеччина |
0 |
4 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Італія |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
|
Чехія |
0 |
3 |
- |
ЛОКДАУН |
За даними: boxofficemojo.com, kinometro.ru, taquillaespana.es