Другими вихідними вересня на шести із дванадцяти аналізованих нами європейських територій лідером кінопрокатних перегонів залишився американо-британський блокбастер «Тенет». У трьох країнах перше місце посіла американська мелодрама «Після сварки», ще два кінопрокатні рейтинги очолив пригодницький бойовик «Мулан» - копродукція США, Канади та Гонконгу. Єдиною державою, де реліз локального виробництва лишив далеко позаду голлівудські блокбастери, виявилась Польща із кримінальною драмою «Петля».
Нагадаємо, що Євротоп - це щотижневий огляд шести найбільших європейських кінотеатральних ринків (Великобританія, Франція, Німеччина, Росія, Іспанія й Італія) з погляду їхніх сумарних бокс-офісів, а також огляд кінотеатральної ситуації на ринках України і сусідів із Центральної та Східної Європи (у Польщі, Чехії, Угорщині, Словаччині й Литві). Особливу увагу ми приділяємо стрічкам національного виробництва та їхньому успіхові на тлі американського масового кіно.
Кінотеатри Франції другого вікенду вересня заробили на реалізації квитків майже на 25% менше за попередні вихідні, а саме $5,46 млн. Лідером місцевого кінопрокату лишився американо-британський фантастичний бойовик «Тенет» (Tenet), який за третій тиждень прокату зібрав $1,76 млн. На другу позицію вийшла локальна прем'єра - комедійна кримінальна драма «Наркомама» (La daronne) з виручкою $870 тис. Трійку лідерів із результатом $592 тис. доповнив новий американський хорор-трилер «Антебеллум» (Antebellum). Національна дебютна документалка «Підлітки» (Adolescents) принесла своїм творцям 98 тис., розташувавшись на тринадцятій сходинці рейтингу. А свіжа мелодраматична комедія спільного виробництва Іспанії, США та Італії «Пам'ятай мене» (Remember Me) заробила 29 тис., що відповідає 21-й позиції найкасовіших релізів тижня.
У кінопрокатних перегонах Росії другими осінніми вихідними знову виграв американо-британський блокбастер «Тенет», який зібрав близько $2,05 млн. На другому місці розташувався прем'єрний пригодницький бойовик копродукції США, Канади і Гонконгу «Мулан» (Mulan) із сумою $1,75 млн. Третій рядок посіла дебютна південнокорейська музична документалка «BTS: Розбий тишу: Фільм» (Break the Silence: The Movie) з результатом $292 тис. Проти минулого вікенду сумарний бокс-офіс кінотеатрів країни зріс на 34% - до $4,85 млн.
Лідером кінопрокату Великобританії підзвітного вікенду залишився американо-британський блокбастер «Тенет» із касою $1,58 млн. На другій позиції з виручкою $566 тис. розташувалась американська мелодрама «Після сварки» (After We Collided). На третій - південнокорейська музична документалка «BTS: Розбий тишу: Фільм». Також аналізованими вихідними відбулася прем'єра драми спільного виробництва Іспанії, Великобританії, Польщі, Швеції та США «Незвідані шляхи» (The Roads Not Taken), яка розташувалась на тринадцятій сходинці місцевого кіночарта, заробивши $35 тис. Дебютна локальна музична документалка «Сон Макса Ріхтера» (Max Richter's Sleep) принесла своїм творцям 19 тис., а це відповідає вісімнадцятій позиції. Також відзначимо, що у британський прокат уперше вийшла воєнна драма копродукції України, Чехії та Словаччини «Пофарбоване пташеня» (The Painted Bird), котра зібрала $7,5 тис., і це 21-й рядок у топі. Сумарно кінотеатри Туманного Альбіону виручили майже $3,6 млн, що на 24% менше проти аналогічних показників попередніх вихідних.
Другого вересневого тижня бокс-офіс Німеччини продемонстрував падіння на 46% - до $3,33 млн. Найбільшу суму кінотеатрам приніс американо-британський фантастичний бойовик «Тенет», який заробив $1,71 млн. Другою за зборами за тиждень лишилась американська мелодрама «Після сварки» з результатом $1,55 млн. На третьому місці розташувалася американо-канадська анімація «Уперед» (Onward) із касою $33 тис.
Кіноглядачі Італії витратили на квитки в кіно $2,7 млн, що поступається показникам минулого вікенду на 27%. Пальма першості національного кінопрокату підзвітного тижня дісталась американо-британському блокбастеру «Тенет» із виручкою $742 тис. На другу сходинку із сумою $669 тис. спустилася американська мелодрама «Після сварки». Третім найуспішнішим релізом тижня стала прем'єрна південнокорейська музична документалка «BTS: Розбий тишу: Фільм» - $452 тис. На четвертій позиції кіночарта із заробітком $140 тис. розташувалась дебютна драма спільного виробництва Італії й Польщі «Не ненавидіти» (Non odiare). Шостий рядок зайняла нова локальна драма «Сестри Макалусо» (Le sorelle Macaluso) з бокс-офісом $109 тис., а на одинадцятій опинилася свіжа копродукція Італії, Франції та Німеччини - документалка Notturno зі зборами $42 тис. Іще одна місцева прем'єра - італійська драма «Ассандіра» (Assandira) - зібрала $17 тис., а це відповідає п'ятнадцятій позиції в рейтингу найуспішніших проектів тижня.
Лідером за касовими зборами в Іспанії став «Тенет», що третього тижня прокату повернувся на перше місце з виторгом $684 тис. На другу позицію опустилась американська мелодрама «Після сварки» зі зборами $456 тис. Третім найкасовішим релізом других осінніх вихідних стала іспанська комедія «Тато буває лише один - 2» (Padre no hay más que uno 2: La llegada de la suegra) з результатом $451 тис. Дебютна комедія спільного виробництва Іспанії та Португалії «Вийти з туалету» (Salir del ropero) розмістилася на десятому рядку рейтингу з касою $69 тис. Іще одна прем'єра місцевого виробництва - іспанська драма «Нормальний світ» (Un mundo normal) - зібрала $31 тис., що відповідає п'ятнадцятому рядку чарта. Загальний виторг кінотеатрів Іспанії проти попереднього вікенду скоротився на 27%, становивши $2,57 млн.
У кінотеатрах Польщі другий тиждень поспіль лідирувала локальна кримінальна драма «Петля» (Petla) зі зборами $524 тис. Другим найкасовішим релізом тижня стала прем'єрна американська мелодрама «Після сварки» з результатом $380 тис. На третій позиції опинився прем'єрний пригодницький бойовик копродукції США, Канади та Гонконгу «Мулан» - $330 тис. Сумарний бокс-офіс кінотеатрів Польщі за результатами вікенду, що аналізується, виріс на 2,3% - до $1,46 млн.
Кінопрокатні перегони України другими вихідними вересня виграв прем'єрний пригодницький американо-гонконгський бойовик «Мулан», що зібрав 213 тис. На другий рядок опустився американо-британський фантастичний бойовик «Тенет» із касою $187 тис. Третьою у списку найкасовіших релізів тижня стала американська мелодрама «Після сварки» з показником $111 тис. Проти попереднього тижня бокс-офіс українських кінотеатрів скоротився на 19%, становивши майже $585 тис.
Протягом аналізованого вікенду найбільшу касу в Чехії знову зібрала американська мелодрама «Після сварки» - $107 тис. Американо-британський блокбастер «Тенет» повторно посів другу сходинку місцевого кіночарта, цього тижня - з показником $80 тис. Третьою залишилась історична драма спільного виробництва Чехії, Словаччини, Польщі й Ірландії «Шарлатан» (Charlatan) із сумою $74 тис. Прем'єрна національна комедія «Жіноча помста» (Zenská pomsta) заробила $64 тис., розташувавшись на четвертій позиції в топі. А дебютна локальна історична драма «Тіньова країна» (Krajina ve stínu) з бокс-офісом $28 тис. опинилася на сьомому рядку. Сумарна виручка кінотеатрів Чехії від реалізації квитків склала $529 тис., що на 44% менше за показники попереднього тижня.
Кінопрокатний рейтинг Угорщини другими вихідними осені очолив новий пригодницький бойовик копродукції США, Канади та Гонконгу «Мулан» із касою $120 тис. Другим найуспішнішим проектом тижня зі зборами $75 тис. лишився американо-британський фантастичний бойовик «Тенет». Трійку лідерів доповнила мелодрама «Після сварки», яка принесла своїм творцям $49 тис. Єдиний місцевий дебют тижня- мелодрама «Хеб» (Hab) - заробив $27 тис., розташувавшись на шостій сходинці рейтингу. Угорські кінотеатри продали квитків на $381 тис., а це на 21% менше проти результатів минулого вікенду.
Першою за касовими зборами у Словаччині лишилась американська мелодрама «Після сварки» з показником $202 тис. Другий рядок рейтингу найкасовіших релізів тижня - в «Тенету» з виторгом $35 тис. На третьому місці опинився прем'єрний американський сайфай-бойовик «Нові мутанти» (The New Mutants), який зібрав $29 тис. Загалом кіноглядачі Словаччини витратили на придбання квитків $202 тис., що менше на 48% за аналогічний показник попереднього вікенду.
Найуспішнішою з погляду бокс-офісу в Литві підзвітними вихідними стала дебютна американська мелодрама «Після сварки», яка зібрала майже $45 тис. Американська анімаційна стрічка «Тролі-2: Світове турне» (Trolls World Tour) з показником $34 тис. розташувалась на другому місці. На третє місце (з другого) змістився американо-британський блокбастер «Тенет», який заробив $24 тис. Загальний виторг кінотеатрів Литви від продажу квитків проти попереднього тижня зменшився на 2,2% - до $141 тис.
Євротоп 10-13 вересня 2020 року
№ |
Територія |
Збори фільмів у прокаті за вікенд, $ |
Кількість днів вікенду |
Зміна зборів відносно минулого вікенду |
Лідер вікенду |
1 |
Франція |
5 457 893 |
5 |
-24,6% |
Тенет Tenet |
2 |
Росія |
4 849 410 |
4 |
+34 |
Тенет Tenet |
3 |
Великобританія |
3 599 350 |
3 |
-23,8% |
Тенет Tenet |
4 |
Німеччина |
3 327 501 |
4 |
-45,1% |
Тенет Tenet |
5 |
Італія |
2 703 832 |
3 |
-25,7% |
Тенет Tenet |
6 |
Іспанія |
2 565 463 |
3 |
-27,4% |
Тенет Tenet |
7 |
Польща |
1 463 968 |
3 |
+2,3% |
Петля Petla |
8 |
Україна |
584 516 |
4 |
-19,9% |
Мулан Mulan |
9 |
Чехія |
528 821 |
3 |
-43,9% |
Після сварки After We Collided |
10 |
Угорщина |
381 245 |
4 |
-20,8% |
Мулан Mulan |
11 |
Словаччина |
201 914 |
3 |
-47,9% |
Після сварки After We Collided |
12 |
Литва |
141 249 |
3 |
-2,2% |
Після сварки After We Collided |
За даними boxofficemojo.com, kinometro.ru, taquillaespana.es