Нічна сорочка Аделі також непроста: фасон – історичний, а тканина – прозора, аби підкреслити еротизм сцени, проте не роздягати актрису повністю
Патока влаштувала бій із перукарями через волосся Аделі – художниця хотіла, щоби героїня була «справжнісінька Рапунцель». Скільки для цього довелось знайти тресів (пасм волосся на шпильках) – не питайте
На каждом платье Адели уходил семь-десять метры ткань - часто двойной слой, который сверху перекрывался кружево
Ночная рубашка Адели тоже непростая: фасон – исторический, а ткань – прозрачная, чтобы подчеркнуть эротизм сцены, но не раздевать актрису полностью
Из-за волос Адели Патока устроила битву с парикмахерами
– художница хотела, чтобы героиня была «настоящая Рапунцель». Сколько для этого пришлось найти трессов (прядей волос на заколках)
– не спрашивайте
«Маленька китайська фабрика» та дві тисячі ґудзиків
Одним із головних завдань Патоки було не просто вдягнути героїв, а й передати особливості їхньої вдачі. «Аделя – холодна, аристократична, зі складним характером, можна сказати, леді блакитної крові, – описує героїню художниця. – В неї завжди носик догори, і це ми мали підкреслити саме костюмом». Звідси – пастельні тони, вишукані прикраси та просто неймовірні тканини навіть для повсякденного одягу.
«Є образи, які ми називаємо casual – приміром, чудова молочна сукня Аделі з натурального шовку. Багато дівчат кажуть, що це не casual – у ній можна йти на весілля!» – сміється Леся.
Святкові образи Аделі просто вражають. Чого лише варта сукня для відвідин театру з натурального шовку та мережива ручної роботи, виготовленого вручну майстрами з Індії. «Кожна квіточка на верхній частині блузки вирізана мною і моєю командою власноруч. І пришита також власноруч», – каже Патока. Величезна кількість ґудзиків – іще одна характерна риса того періоду, тому на жодній сукні у фільмі ви не побачите блискавок. «Для всіх вбрань ми обтягували ґудзики тканиною і, коли скінчилася друга пачка ґудзиків – а це понад дві тисячі, зрозуміли, що круто зайшли в кіно, – згадує художниця. – Звичайно, в сучасному світі це аж ніяк не практично, і вдягали ми дівчат дуже довго (я вже мовчу про корсети та решту). Уявіть: поки застібнеш кожний ґудзик, можна збожеволіти. Навіть не казатиму, як відбувались еротичні сцени – доки їх розстібнеш, сил уже ні на що не лишається».
На кожну сукню Аделі йшло сім-десять метрів тканини: часто у два шари, а зверху – ще й мереживо