Але якби Рон Галелла обмежувався тільки зйомками церемоній – нехай і у фірмовому розслабленому стилі – він би не став легендою. Не став би фотографом, чиї знімки публікували Time, Harper's Bazaar, Vogue, Vanity Fair, People, Rolling Stone, The New Yorker, The New York Times and Life. І чиї виставки потім проводилися в Музеях сучасного мистецтва Нью-Йорка та Сан-Франциско, в лондонській галереї Tate Modern, у Берлінському музеї фотографії фонду Гельмута Ньютона. І про кого сам король артпровокації Енді Ворхол сказав: «У моєму розумінні добре фото – це фото, де у фокусі зірка, яка робить щось «незіркове». Це історія про те, аби бути у правильному місці в неправильний час. І саме тому мій улюблений фотограф – Рон Галелла».
Справді, опинятися у правильному місці в неправильний час Галелла вмів, як ніхто інший. «У моїй роботі безліч ризиків, загроз, випадкового насильства, а іноді й необхідної нерозсудливості, – казав він. – Часом із мене насміхаються і принижують. Але мені байдуже. Я вважаю себе предстоятелем американських папараці».
За довгу кар'єру папараці в Рона з'явилося багато зіркових «заклятих друзів», а то й відвертих ворогів.
Почнімо з Елізабет Тейлор і Річарда Бертона
. Двічі одружена пара суперзірок (Тейлор і Бертон були у шлюбі з 1964-го по 1974-й та з 1975-го по 1976-й) свого часу стала найбажанішим об'єктом фотополювання папараці, і Галелла це полювання очолював. Проте здобич виявилась не з легких: Бертон регулярно погрожував Ронові, а одного разу наказав охоронцям побити фотографа. «Бертон був гірший за всіх, – згадував Галелла. – Змусив своїх охоронців побити мене: вони вибили мені зуб, підбили око та кинули до в'язниці в Мексиці на 45 хвилин. Це був жах. За його наказом вони позбулися всіх фотографій, які я відзняв за тиждень. Він знищив моє мистецтво».
Елізабет поводилася пристойніше, ніж чоловік: вона у принципі завжди ставилась до фотографів дуже толерантно. Але навіть попри це, люди з її оточення згадували, як Тейлор часто бурмотіла під ніс: «Я вб'ю Рона Галеллу». Втім, своїх погроз актриса так і не здійснила, натомість використовувала потім його знімки у своїх мемуарах.
До речі, згодом і Бертон відтаяв до Галелли. Коли, остаточно розпрощавшись із Тейлор, він знову зібрався одружитись – на гримерці Саллі Хей, – то саме Рона запросив зробити весільні фото. «Він вчинив так, бо відчував провину за те, що сталося в Мексиці. Я провів зйомку, і він мені подякував», – згадує фотограф.