МЕНЮ
«Головний з «Оскара» в Getty Images, який знімає зірок уже понад чверть століття
Ларрі Бусакка
Тисяча людино-годин роботи щонайменше дев'яти фотографів (плюс редакторів і техніків) і не менше 80 тис. фотографій на виході – таким є, за оцінками Ларрі Бусакки, середньостатистичний «Оскар» для Getty Images. Ларрі – головний північноамериканський інтертейнмент-фотограф агентства. Ось уже майже 15 років він знімає для Getty Images церемонію вручення нагород Кіноакадемії, а також незмінні супутні івенти – афтерпаті Vanity Fair та оскарівську вечірку Елтона Джона. А взагалі інтертейнмент-зйомкою Бусакка займається понад чверть століття.
«Я так давно це роблю, що багато зірок і члени їхніх команд звикли мене бачити, – каже Ларрі в інтерв'ю Business Insider . – У мене пішли роки на вибудовування цих взаємин. Але зараз вони знають мою роботу і знають, що можуть мені довіряти. Така довіра дозволяє їм почуватися розслаблено поряд зі мною, а це, своєю чергою, дозволяє мені краще робити світлини».
Так, Майлі Сайрус явно почувається цілком розслабленою поряд із Ларрі. Щоправда, цього не скажеш про Патріка Шварценеггера: мабуть, не встиг іще з Бусаккою потоваришувати/Photo by Lester Cohen/WireImage
Натомість Джастін Тімберлейк на «Оскарі-2016» обіймає Ларрі майже як рідного/Photo by John Shearer/Getty Images
Ларрі каже, що буквально «народився з камерою в руках». І підкреслює – ніколи, навіть у підліткові роки, не розглядав фотографію як хобі, називаючи це стилем життя. «На щастя, у моїй школі був спеціальний клас для фотографії – з хорошою темною кімнатою та всім необхідним. Викладач підтримував нас і сам був по-справжньому захоплений предметом, добре на тому знався: він намагався розширити тематичний спектр уроків, аби показати нам діапазон можливостей у фотографії. Люди, бережіть арт-заняття у школах! Це СПРАВДІ важливо», – закликає Бусакка.

Шкільні уроки не були марними. Молодого нью-йоркського фрілансера почали запрошувати як тур-фотографа для музикантів: спершу маловідомих, а згодом і зірок. Свого часу Ларрі знімав Майкла Джексона, Bon Jovi, потім – Бейонсе та Тейлор Свіфт. Близько 15 років тому він почав працювати на Getty Images. Так у його житті з'явився «Оскар».
Тонке проникливе портретування – визначає свій стиль Бусакка. І додає: «З погляду жанру я працюю на стику портретної зйомки та фотожурналістики». Оскарівські івенти дають Ларрі повною мірою реалізувати можливості такого підходу. Лише погляньте на це фото Дженніфер Лопес на червоній доріжці вечірки Vanity Fair на «Оскарі-2015»: і портрет, і репортаж, й узагалі – епічне полотно/Photo by Larry Busacca/VF15/Getty Images
Дензел Вашингтон/Photo by Larry Busacca/Getty Images For People.com
Наомі Воттс/Photo by Larry Busacca/Getty Images For People.com
Х'ю Джекман/Photo by Larry Busacca/Getty Images For People.com
У межах «Оскара» Ларрі знімає і повноцінні портрети зірок – ось так він попрацював на традиційному ланчі номінантів 85-ї церемонії 2013 року
Ну і яка оскарівська зйомка без кумедних фото, на котрих зірок спіймали в неофіційні моменти – з щирими емоціями й без ретуші. Такі світлини у Ларрі, звісно, теж є.
От як Адам Ламберт закружляв сера Елтона Джона на вечірці на честь церемонії 2012 року /Photo by Larry Busacca/Getty Images for EJAF
А ось як на тій самій вечірці Хайді Клум геть ненав'язливо намагалась налаштувати на романтичний лад Кайла Маклахлена та його дружину Дезіре Грубер/Photo by Larry Busacca/Getty Images for EJAF

Певна річ, на «Оскарах» Бусакка працює не сам – він очолює велику команду, здатну бути скрізь одночасно і знімати все, що треба зняти.
Отакий натовп фотографів фіксує буквально кожну мить червоної доріжки головних оскарівських заходів. Всі ці фоторепортери представляють провідні світові агентства, проте саме за значним й поважним «десантом» фотографів Getty Images закріплено найвдаліші місця для зйомки, що дозволяє зробити унікальні знімки /Getty Images
А такий натовп редакторів в оскарівському ньюзрумі Getty у цей самий час працює над тим, аби світлини з'являлись на сайті агентства в режимі реального часу/Getty Images
Щоби отримати оригінальні (і, відповідно, цінніші) фото з червоної доріжки, дуже важливі ракурс і точка зйомки. За фотографами команди Ларрі заздалегідь закріплено багато найвдаліших/Getty Images
«Аби бути впевненим, що у день заходу все буде гаразд, потрібна невеличка армія та близько тижня підготовки. Це виснажливо, але потім, коли все йде гладко, розумієш – воно було того варте», – каже головний північноамериканський інтертейнмент-фотограф Getty Images. І, дивлячись на ці світлини, з ним складно не погодитися.
«Що найкрутіше у моїй роботі? Бувати там, де буваю я, і мати можливість знімати тих людей та ті події, які я висвітлюю. У мене прямі контакти з багатьма знаменитостями, їхніми менеджерами, публіцистами, і креативно працювати з усіма ними дуже круто», – каже Ларрі. Він ніколи не був папараці, не полював на зірок і не сварився з ними, як багато хто з його колег-фотографів. Однак при цьому погляд Бусакки на селебріті не можна назвати улесливим чи нечесним. Він просто намагається знімати їх такими, якими вони самі хочуть себе бачити – а також їхні шанувальники, котрі гортають фото з червоних доріжок: красивими, але справжніми, живими.
«Король папараці» Рон Галелла та «придворний фотограф «Оскару» Ларрі Бусакка – два протилежні, проте такі яскраві погляди на «Оскар»/Photo by Michael Loccisano/Getty Images
МЕНЮ
Текст: Анна Давидова
Дизайн: Олексій Панов
Більд-редактор: Андрій Поліщук
Фотоматеріали: Getty Images
Літературні редактори: Марина Дерська, Дар'я Дерська
Редактор спецпроекту: Анна Давидова