З появою нових конкурентів на ринку VoD, включаючи Disney, Apple, WarnerMedia та NBCUniversal, Netflix знову змушена збільшувати своє боргове навантаження. У понеділок, 21 жовтня, компанія оголосила про плани випустити облігації на суму близько $2 млрд. Використовувати ці кошти планують для покупки контенту, фінансування виробництва і розробок, а також на капітальні витрати, інвестиції та стратегічні угоди.
На сьогодні Netflix не виплатила значну довгостроковоу заборгованість. Поки це $160,7 млн у вигляді процентних витрат за третій квартал (близько 3,1% від квартального виручки) в порівнянні з $108,9 млн (2,7% від виручки) в попередньому році.
Хоча витрати збільшилися, доходи компанії теж ростуть. У третьому кварталі 2019 року Netflix повідомила про зростання виручки на 31% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і про збільшення середнього доходу на одного клієнта своєї потокової клієнтської бази в США на 16,5%. За цей період поліпшити позиції вдалося за рахунок нових сезонів популярних шоу, таких як «Дивні дива» і «13 причин чому».
«Завдяки нашій швидко зростаючій базі доходів і зростаючій операційній маржі ми зможемо фінансувати більше наших витрат на контент», - повідомила компанія акціонерам в своєму листі від 16 жовтня.
Ця новина підбадьорила інвесторів, і акції компанії підскочили на 9,2% - до $312,69. Але розслаблятися Netflix не варто: конкуренти ще можуть доставити їм серйозні проблеми до кінця року.