Компанія Strategy Analytics опублікувала черговий звіт TV and Media Strategies, який показав, що третього кварталу 2020-го року світовий ринок SVoD-сервісів зростав так стрімко, як ніколи раніше. Якщо скласти дані за останні чотири квартали, вийде, що абонентська база зросла на 217,6 млн. Це майже на 6 млн перевищує попередній рекорд, встановлений у четвертому кварталі 2018-го.
Головною рушійною силою, як не важко здогадатись, є коронакриза. Люди проводять більше часу вдома і намагаються розважити себе переглядом відеоконтенту.
*показник кожного з кварталів враховує дані за весь попередній рік. Джерело: Strategy Analytics
За основу дослідження взяті дані 21 міжнародного SVoD-сервісу. Наприкінці третього кварталу 2020-го їхня сумарна абонентська база сягнула позначки 769,8 млн користувачів. Тоді як рік тому їх було 552,1 млн. Це зростання на 28,3% свідчить, що ринку дуже далеко від насичення.
Один з найбільших потенціалів - у Disney Plus, котрий справно привертає абонентів завдяки бібліотеці контенту і оригінальним проектам, серед яких серіал «Мандалорець».