Держкіно та Українська кіноасоціація запрошують представників аудіовізуальної індустрії долучитися до однієї з головних світових подій у галузі локацій та продакшен-сервісів - лондонської виставки FOCUS, що цьогоріч відбудеться 15-17 грудня.
Виставка FOCUS DIGITAL - міжнародний захід для професійної кіноспільноти, що відбуватиметься вже шостий рік поспіль. Але вперше в онлайн-форматі. Головний акцент заходу - знімальні локації та пошук можливостей для міжнародного співробітництва у створенны аудіовізуального контенту. Серед основних відвідувачів виставки - виконавчі продюсери, режисери, локейшен-скаути та інші професіонали світової кіноіндустрії. Кількість зареєстрованих учасників щорічно складає більше 2 тис.
Згідно статистики організаторів FOCUS DIGITAL, 50% учасників виставки зазвичай проводять зйомки за межами своїх країн, що робить захід надзвичайно цікавим й корисним з точки зору пошуку міжнародних копродукційних партнерів для локальних проектів - зокрема, українських.
На учасників чекає зручна онлайн-платформа для спілкування, пошуку партнерів та перегляду всіх заходів офіційної програми. Працює зручний механізм пошуку партнерів, є можливість організовувати зустрічі, та й в цілому функціонал, котрий пропонує веб-сайт заходу, достатньо широкий та розроблявся з метою створити умови, що максимально наблизять формат онлайн-заходу до реального.
Кожен з учасників-експонентів, серед яких продакшен-компанії, фільм-комісії, професійні асоціації з усього світу, має на платформі FOCUS DIGITAL власну секцію, де у зручному форматі може представити будь-яку інформацію про себе, свої послуги та проекти. Така ж секція організована Українською кіноасоціацією за підтримки Держкіно та спільно з Асоціацією кіноіндустрії України й Українською кіноакадемією від нашої країни, що бере участь у FOCUS DIGITAL з 2018 року.
Участь у FOCUS DIGITAL 2020 безкоштовна для всіх відвідувачів, що працюють у кіноіндустрії, на телебаченні, в рекламі, анімації, ігровій індустрії. Завдяки цьому - а також онлайн-формату, що стирає усі фізичні кордони, - можна сподіватися, що цьогорічна виставка отримає навіть більшу аудиторію, ніж зазвичай. І відповідно - надасть учасникам ще більше можливостей для пошуку партнерів.
Аби бути представленим в український секції FOCUS DIGITAL, потрібно до 11 грудня надіслати на адресу info@mpa.org.ua брошури, каталоги та інші матеріали про вашу компанію та окремі проекти в електронному вигляді. Аби зареєструватися для участі як відвідувач виставки (безкоштовно) - заповніть спеціальну форму.