Минулого тижня Disney опублікувала фінансові результати кварталу, після чого вартість її акцій зросла на 5,6%. Не можна назвати цей період успішним, але з огляду на пандемію компанія в цілому закінчила його найкращим для себе чином. Судячи зі звіту, загальний дохід впав на 23% - до $14,71 млрд за квартал (прогноз аналітиків складав $14,2 млдр).
Через пандемію кіностудія і тематичні парки компанії простоювали, тож увагу Disney перенесла на сервіси потокової передачі. За рік після запуску Disney Plus стример має 73,7 млн передплатників. Статистика інших стримерів така: Hulu - 36,6 млн, ESPN Plus - вже 10,3 млн.
За звітний квартал підрозділ потокової передачі втратив $580 млн, що менше очікуваного аналітиками мільярда. Керівництво компанії планує продовжити збільшення інвестицій у стримінги та стверджує, що прибуток вони почнуть приносити до 2024 року, як і прогнозувалося раніше.
Однак на Disney Plus чекають певні випробування, адже в четвер закінчується термін річного безкоштовного пробного періоду для клієнтів Verizon Communications Inc. Компанія прагне залучити нових користувачів за допомогою спеціальної пропозиції Lego «Зоряні війни» в листопаді, фільму Pixar «Душа» на Різдво і серіалу Marvel «ВандаВіжен» у січні.
Дохід від парків розваг через локдаун знизився на $2,4 млрд. Втім, аналітики відзначають, що Disney вдалося мінімізувати втрати цього сегменту. «Навіть попри збої, викликані COVID-19, ми змогли ефективно управляти нашим бізнесом, а також вжити сміливі, усвідомлені кроки, щоб позиціонувати нашу компанію для більш довгострокового зростання», - йдеться в заяві керівництва Disney.
У сегменті медіамереж відновлення спортивних заходів сприяло розвитку ESPN. Операційний прибуток підрозділу складає $1,9 млрд, що на 5% більше, ніж минулого року.
Прибуток кіностудії знизився на 61% - до $419 млн - через відстрочку великих релізів до 2021 року.