Цого року тиск регулюючих органів Китаю на технологічних гігантів посилився: зріс антимонопольний контроль держави в галузі ціноутворення, способів оплати і використання даних. Попри це, фінансові дані за третій квартал від гіганта соціальних мереж і розваг Tencent все одно свідчать про зростання прибутку.
За третій квартал 2020 року виручка Tencent зросла на 29% - до $18,4 млрд. Прибуток за цей період збільшився на 85% (до $5,71 млрд) у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Розподіл доходів і підписок підкреслює цю тенденцію. У компанії заявляють, що третього кварталу доходи від послуг з доданою вартістю збільшилися на 38% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Доходи від онлайн-ігор зросли на 45% (в основному за рахунок сегменту смартфонів). Доходи від соціальних мереж збільшилися на 29%.
Загальна кількість підписок на відео, книжки і музику зросла на 25%. Додаток WeChat (також відомий як Weixin), продовжив набирати нових користувачів. Попри майже повсюдне впровадження в Китаї, середньомісячна кількість користувачів WeChat зросла на 5% - до 1,21 млрд.
Керівництво компанії заявляє, що квартальні результати відображають успіх стратегічної реорганізації два роки тому. Але цифри також підтверджують, що економіка Китаю прийшла до норми після спалаху коронавірусу, а споживацька поведінка змінилася на користь цифрових гравців.