У понеділок британська медіакомпанія ITV оголосила про плани щодо реструктуризації бізнесу, аби «краще відображати та обслуговувати мінливі звички глядачів». З досвіду Disney та Warner Media ми вже знаємо, що це означає - додаткова увага до стримінгу.
ITV створить два нові розділи - медійний та стримінговий. У них працюватиме «більш здорова центральна служба підтримки», що вказує на значні скорочення.
«Реструктуризація сприятиме підвищенню ефективності та зменшенню витрат. Вона вже розпочалась і триватиме до кінця березня 2021 року», - йдеться у заяві компанії.
Новий медійний відділ зосередиться на масштабному телевізійному бізнесі компанії, включаючи провідний канал ITV. А відділ стримінгу займатиметься розробкою цифрових продуктів для платформ Hub, Hub Plus та VoD-сервісу BritBox.