Нещодавно Facebook опитала жителів США у віці 18-39 стосовно Голокосту. Як виявилося, чверть з опитаних вважають його міфом або перебільшенням. Після цього керівництво соцмережі вирішило, що необхідно видаляти «будь-який контент» із запереченням Голокосту і перекручені факти про нього.
Крім того, з кінця 2020 року користувачів, які шукатимуть «терміни, пов'язані з Голокостом або його запереченням», платформа перенаправить «на достовірну інформацію».
Компанія ухвалила рішення, виходячи з «документально підтвердженого зростання антисемітизму в усьому світі», а також через «рівень необізнаності про Голокост, особливо серед молоді, що викликає тривогу».
Засновник Facebook Марк Цукерберг на своїй сторінці розповів, що, з одного боку, він відстоює свободу слова, з іншого - усвідомлює «шкоду, яку завдають запереченням або спотворенням фактів про Голокост».
«За нинішнього стану справ в світі я вважаю, що ми дотрималися правильного балансу», - написав Цукерберг.