Погані подкасти потрапляють у забуття, а гарні відроджуються у вигляді фільмів та серіалів. Все завдяки новій, багаторічній угоді між музичним стрімінговим сервісом Spotify та студією Chernin Entertainment (виробник трилогії «Планета мавп», фільмів «Аутсайдери» (Ford v Ferrari), «Найвеличніший шоумен» тощо). Угода дозволить кінопродакшену розробляти та адаптувати подкасти з широкої бібліотеки Spotify, яка нині налічує понад 250 програм та тисячі годин контенту.
Це не перша колаборація компаній. 2019 року вони разом з Pineapple Street Media почали розробляти серіал про серійного вбивцю Едварда Уейна Едвардса на основі подкасту The Clearing.
Популярність та відносно невисока вартість виробництва подкастів зробила їх новим джерелом ідей для відеоконтенту. До того ж Spotify має власні інструменти аналітики аудиторії аудіопрограм, тож допоможе новому партнеру визначити, які саме подкасти варто взяти до уваги. До речі, весною цього року Chernin Entertainment уклала угоду про право «першої ночі» з Netflix (раніше мала таку ж із 20th Century Fox), тож можна припустити, що відеопроекти, народжені з подкастів, з'являтимуться саме на цьому майданчику.