До Берлінського міжнародного кінофестивалю залишається більше ніж півроку, але організатори Європейського кіноринку, що проходить у його межах, вже щосили планують роботу в умовах нової реальності.
EFM, запланований на 11-18 лютого 2021 року, відбудеться у гібридному форматі. Окрім традиційних стендів та кіносеансів, організатори планують проводити онлайн-покази.
Традиційні ж галузеві заходи, заплановані з 12 по 16 лютого, відбудуться на інтернет-платформі кіноринку: в тому числі EFM Producers Hub, EFM Horizon, EFM Landmark, DocSalon, Berlinale Series Market і Berlinale Africa Hub.
За успішну реалізацію планів відповідатиме новий директор Європейського кіноринку - Деніс Ру. Раніше він очолював відділ компанії German Films, яка займається популяризацією німецьких фільмів, та керував усіма основними подіями, пов'язаними з ярмарками та галузевими заходами.
«Європейський кіноринок має дуже вдалу позицію. Він є необхідною частиною кіноіндустрійного циклу та важливою рушійною силою галузі. Я хочу допомогти йому боротися проти складних ринкових умов та сприяти його стратегічному розвитку, - заявив Ру.