Як вимірювати прослуховування подкастів - за кількістю завантажень, кількістю реальних слухачів чи кількістю підписників? Кожна платформа пропонує власні метрики, єдиного вимірювача немає, що у тому числі гальмує ровиток ринку. І поки індустрія шукає відповідь, доводиться набити декілька гуль.
Компанія Interactive Advertising Bureau (IAB) Tech Lab заявила, що більше не включатиме показники з Apple Watch до статистики прослуховувань. Виявляється, коли власник годинника завантажує подкаст, система рахує одне завантаження за два: і на Apple Watch, і на суміжний iPhone. Таким чином годинники випадково накручували подкастам рейтинг.
«Пристрої Apple Watch ініціюють завантаження подкастів без погодження користувачів, що призводить до значного завищеного числа завантажень», - йдеться у заяві IAB.
Дані з годинників не зараховуватимуть з 1 жовтня 2020 року. Хоча це і може вдарити по рейтингу деяких подкастів, натомість індустрія отримає більш об’єктивну статистику.