Як показує практика, піратство залишається досить значною проблемою для творців і дистрибуторів аудіовізуального контенту. Буквально в усьому світі. Зокрема, опублікований Ipsos звіт свідчить про те, що минулого року Італія зазнала збитків від піратства на суму понад €1,1 млрд.
Прямі збитки для ВВП Італії склали майже €500 млн. Ще €200 млн не дорахувалися в галузі доходів правовласників. І не було створено близько 5,9 тис. робочих місць.
Найчастіше «піратили», що не дивно, кінофільми - 207 млн запусків відео. Втім, в Ipsos відзначають, що в порівнянні з 2018 роком обсяг піратства спортивного контенту скоротився на 38%. Проте, є й негативна динаміка: жителі Італії стали частіше дивитися контент на нелегальних IPTV-платформах - 10% від обсягу споживаного піратами контенту 2018 року, і 19% вже на початку карантину.
Окремий акцент в Ipsos роблять на збільшенні використання месенджерів (на 5%) і соцмереж (на 17%) як каналів для завантаження або отримання доступу до піратського контенту.
Під час локдауну середній показник піратства збільшився на 37-40% від загальної аудиторії, а кількість запусків піратського відео зросла з 69 млн до 243 млн. І це ще не кінець.