Як і слід було очікувати, Comcast стала не єдиним представником великого бізнесу, який вирішив підтримати борців з расовою нерівністю в США не лише словом, але й ділом. Приклад з телеком-гіганта взяла компанія Apple: як повідомив її очільник Тім Кук, купертинiвцi запускають спеціальний проект для вирішення проблем з расовою дискримінацією, а коштуватиме він $100 млн.
Ініціатива передбачає збільшення представництва етнічних меншин у штаті компанії та зміцнення партнерських зв'язків з фірмами-постачальниками, власниками яких є темношкірі підприємці.
«Незакінчена робота, спрямована на досягнення расової рівності і справедливості, вимагає від нас дати звіт. Цю ситуацію треба змінити, тому Apple бере на себе зобов'язання бути рушійною силою процесу таких змін. Я гордий можливістю оголосити сьогодні про ініціативу, присвячену расовим рівноправності й справедливості в Apple», - заявив Кук в твіттері.
Тим часом американському Vogue не до нових ініціатив - їм би якось замолити старі гріхи перед власними партнерами і співробітниками. Власне, головний редактор журналу Анна Вінтур це й робить, перепрошуючи за нетолерантність у минулому і беручи всю відповідальність особисто на себе.
У листі колегам Вінтур визнала: журнал робив недостатньо для просування темношкірих дизайнерів, журналістів, фотографів і редакторів. «Крім того, ми зробили помилки, коли публікували зображення або історії, які висловлювали нетерпимість. Я несу повну відповідальність за них», - заявила вона.
Робимо ставки, хто зробить наступний хід.