У листопаді в США відбудуться президентські вибори. Оскільки минулого разу американці й уряд нарікали, що інші країни (особливо Росія) вплинули на результат волевиявлення, зараз робиться все, щоб цього уникнути.
Ось, наприклад, слідом за Twitter, адміністрація соцмережі Facebook почала ставити спеціальні позначки на сторінки ЗМІ, що фінансуються урядами різних країн.
У Facebook підкреслили, що ухвалюватимуть рішення про необхідність маркування на основі аналізу даних про власників і джерела фінансування, а також редакційну політику.
Найближчими тижнями компаніям, які мають такі позначки, буде заборонено рекламувати свої сторінки на території США.
Американські ЗМІ, які фінансуються урядом США, маркуватися не будуть. У Facebook вважають, що навіть такі видання зберігають редакційну незалежність.